PeristeriNews.gr
Δημοτικά

Πάει… πίσω ακόμη 15 μήνες η λειτουργία των νέων σταθμών Μετρό


Σήμερα Πέμπτη το μεσημέρι οι Δήμαρχοι της Δυτικής Αθήνας, φυσικά και ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης είχαν συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τον Υπουργό Μ. Βορίδη και τον Υφυπουργό Γ. Μαγκριώτη

Κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή και ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Οικονομικών η συζήτηση για την επικύρωση της σύμβασης μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και της εταιρείας Siemens για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας, που αφορά επτά νέους σταθμούς.

Πρόκειται για το σταθμό του Χαϊδαρίου στη γραμμή 3, ενώ στη γραμμή 2 πρόκειται για δύο σταθμούς δυτικά (Περιστέρι και Ανθούπολη) και τέσσερις σταθμούς νότια (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό).

Μάλιστα, σήμερα Πέμπτη το μεσημέρι οι Δήμαρχοι της Δυτικής Αθήνας, φυσικά και ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης είχαν το σημαντικό θέμα συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τον Υπουργό Μ. Βορίδη και τον Υφυπουργό Γ. Μαγκριώτη.

Από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου τους δόθηκε η επίσημη απάντηση ότι θα υπογραφεί άμεσα η σύμβαση μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της γερμανικής εταιρίας για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό.

Κατά τα άλλα, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από την λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.

Μιλώντας μάλιστα λίγο αργότερα με δημοσιογράφους τόνισε ότι, σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση της χώρας, το έργο πρέπει να είναι έτοιμο μέσα σε 24 μήνες, ωστόσο θα καταβληθεί προσπάθεια να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε 15 μήνες.

Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης συμφώνησε στην ανάγκη να ξεκινήσει η λειτουργία των νέων σταθμών, ωστόσο καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό Δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από την ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.

«Είμαστε η μόνη χώρα που δεν ζήτησε από τη Siemens ούτε ένα ευρώ, όταν 17 άλλες χώρες έχουν διεκδικήσει αποζημιώσεις και έχουν εισπράξει περίπου 2 δισ. ευρώ. Θα έπρεπε αυτοί οι σταθμοί να χρηματοδοτηθούν από ένα μέρος των κλεμμένων» σχολίασε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και τόνισε ότι όχι μόνο έχασε το ελληνικό Δημόσιο πολλά εκατομμύρια από το σκάνδαλο της Siemens, αλλά και κανένας μέχρι σήμερα δεν μπήκε φυλακή.

Απαντώντας, ο κ. Βορίδης υπογράμμισε ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης και είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το υπουργικό συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία. Σημείωσε δε ότι ταυτόχρονα η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Λαϊκή Συσπείρωση Περιστερίου: Οι παρεμβάσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 30/4

Peristeri News

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός 4 εκατ. ευρώ για τα smart cities στο Δήμο Περιστερίου

Peristeri News

Περιστέρι: Πρόγραμμα δράσεων των ΚΕ.ΦΙ. του μηνός Μαΐου 2024

Peristeri News

Leave a Comment