Κληρώνουν οι διαγωνισμοί του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων για τις μαρίνες και τα περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα.
Κληρώνουν οι διαγωνισμοί του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων για τις μαρίνες και τα περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα.
Το ΤΑΙΠΕΔ αναμένει εντός της ημέρας τις προσφορές για το πρώτο πακέτο που αφορά στις μαρίνες και αύριο για τα περιφερειακά αεροδρόμια. Πρόκειται για τους δύο διαγωνισμούς για τους οποίους μέσα στις επόμενες 48 ώρες εκπνέουν οι σχετικές προθεσμίες.
Αναφορικά με τις μαρίνες, σήμερα μένει να αποδειχθεί αν οι όμιλοι από την Τουρκία, τη Ρωσία και άλλες χώρες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για Άλιμο, Πόρο, Ύδρα και Νέα Επίδαυρο θα υποβάλουν και προσφορές, με τον διαγωνισμό να θεωρείται ένα γερό πρώτο τεστ για τις επενδύσεις στον ελληνικό θαλάσσιο τουρισμό.
Μεταξύ των σχημάτων που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και αναμένεται ότι θα δώσουν αύριο το «παρών» τους στον διαγωνισμό περιλαμβάνονται ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος Vinci, η γερμανική εταιρεία Fraport, η Corporation America (έχει έδρα την Αργεντινή και διαχειρίζεται 49 αεροδρόμια στη Λατινική Αμερική), κ.ά..
Προκήρυξη για την Εγνατία Οδό
Στο τραπέζι πέφτει και το θέμα ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού, ενώ σε λίγες μέρες αναμένεται η προκήρυξη για την πολυετή (το πιθανότερο για 30 χρόνια) παραχώρησή της.
Το σχέδιο προβλέπει ότι οι ιδιώτες θα αναλάβουν τόσο την εκμετάλλευση των διοδίων της Εγνατίας όσο και των κάθετων οδικών αξόνων που ξεκινούν από τους ανισόπεδους κόμβους Καστοριάς (Δυτικής Σιάτιστας), Κορομηλιάς, Ιεροπηγής και Λαγκαδά / Σερρών, καθώς και των τμημάτων που τη συνδέουν με τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής, Προμαχώνα και Ευζώνων.
Όσο για την τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί στην Εγνατία Οδό, το πιθανότερο είναι πως είναι ίδια με εκείνη που ισχύει και για τους υπόλοιπους οδικούς άξονες.
Το έργο του οικονομικού συμβούλου στον συγκεκριμένο διαγωνισμό έχει ανατεθεί στις «The Barclays Capital» και «Rothschild».