Στο στόχαστρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού μπαίνει εκ νέου η αγορά καυσίμων ενώ επικαιροποιείται παλαιότερη έρευνά της σχετικά με το πόσα υλοποιήθηκαν και πόσα απομένει να γίνουν προκειμένου να αλλάξει η εικόνα της.
Στο στόχαστρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού μπαίνει εκ νέου η αγορά καυσίμων ενώ επικαιροποιείται παλαιότερη έρευνά της σχετικά με το πόσα υλοποιήθηκαν και πόσα απομένει να γίνουν προκειμένου να αλλάξει η εικόνα της.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι η αγορά καυσίμων έχει αποκτήσει έντονα χαρακτηριστικά κλειστής αγοράς, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι παρεμβάσεις που έχουν προταθεί από το 2008.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού, Δ. Κυριτσάκης, αναφέρθηκε σε καταγγελίες που έχει λάβει η Επιτροπή από βενζινοπώλες. Σύμφωνα με τις εν λόγω καταγγελίες, το λαθρεμπόριο καυσίμων ευθύνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό για την εκτίναξη της τιμής της βενζίνης, ενώ οι καταγγέλοντες τονίζουν ότι εάν αυτό είχε καταπολεμηθεί, τότε η τιμή της βενζίνης θα ήταν από 30 έως 50 λεπτά χαμηλότερη.
Η επιτάχυνση της εγκατάστασης του συστήματος εισροών – εκροών στα πρατήρια καυσίμων, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να παταχθεί το λαθρεμπόριο καυσίμων εξακολουθεί να αποτελεί για την Επιτροπή δράση πρώτης προτεραιότητας.
Εκτός από τα καύσιμα, 30 ακόμη κατηγορίες προϊόντων, εκ των οποίων οι 20 αφορούν είδη ευρείας κατανάλωσης που προμηθευόμαστε από τα σούπερ μάρκετ, βρίσκονται στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ενώ αναμένεται και η έκδοση απόφασης σχετικά με το ενδεχόμενο καρτέλ σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών.