Ενδιαφέροντα

Οι Millennials αλλάζουν τον τρόπο που γίνονται οι αγορές μέσω internet

Οι αγορές στα κοινωνικά δίκτυα διαμορφώνονται σε μια ιδιαίτερα ακμάζουσα αγορά στο εγγύς μέλλον.

Τα επόμενα τρία χρόνια, το μέγεθος της αγοράς του κοινωνικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί 2,5 φορές και να φτάσει τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Είναι μια τάση που είναι ολοένα και πιο διαδεδομένη και καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τη γενιά Z.

Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες οι αγορές στα κοινωνικά δίκτυα θα αυξηθούν «τρεις φορές πιο γρήγορα από το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο». Με άλλα λόγια, είναι μια αγορά με υψηλές δυνατότητες και επιρροές σε δίκτυα όπως το TikTok ή το Instagram.

Millennials, οι μεγάλοι ξοδευτές στα κοινωνικά δίκτυα

Στην πρώτη γραμμή, οι γενιές Z και Y θα μπορούσαν να είναι η πηγή του 62% των δαπανών που πραγματοποιούνται μέσω των κοινωνικών δικτύων. Οι Millennials αναμένεται να αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα των δαπανών για το κοινωνικό εμπόριο, ύψους 401 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με 359 δισεκατομμύρια δολάρια για τη γενιά Z. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι πιθανό να μην προτιμήσουν τόσο αυτόν τον τρόπο αγορών, αφου υπολογίζεται πως το 2025 οι δαπάνες τους δεν θα ξεπερνούν τα 128 δισεκατομμυρίων δολαρίων Όσο για τη γενιά X, θα είναι υπεύθυνη για το 28% της αγοράς, με αγορές αξίας 344 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Περίπου το 64% των χρηστών κοινωνικών δικτύων αναφέρει ότι πραγματοποίησε μια αγορά σε μια πλατφόρμα το περασμένο έτος, η οποία αντιπροσωπεύει ήδη σχεδόν δύο δισεκατομμύρια online αγοραστές παγκοσμίως «Η πανδημία έδειξε πόσο πολύ οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις κοινωνικές πλατφόρμες ως σημείο εισόδου για ό,τι κάνουν στο διαδίκτυο — ειδήσεις, ψυχαγωγία και επικοινωνία», δήλωσε ο Robin Murdoch, παγκόσμιος ηγέτης της βιομηχανίας λογισμικού και πλατφορμών στην Accenture. “Η σταθερή αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντικατοπτρίζει πόσο σημαντικές είναι αυτές οι πλατφόρμες στην καθημερινή μας ζωή. Αναδιαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν και πωλούν, γεγονός που παρέχει στις πλατφόρμες και τις επωνυμίες νέες ευκαιρίες για εμπειρίες χρηστών και ροές εσόδων”, πρόσθεσε.

Ποια είδη θα αγοραστούν περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2025;

Μεταξύ των διαδικτυακών αγοραστών, το 63% δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει από τον ίδιο έμπορο, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αφοσίωσης ακόμη και στα κοινωνικά δίκτυα. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές φοβούνται περισσότερο μήπως υπάρξει μπέρδεμα με τις οικονομικές συναλλαγές και μήπως δεν προστατεύονται αρκετά. Αυτό ήταν ένα αρνητικό σημείο που τέθηκε τις πρώτες μέρες του ηλεκτρονικού εμπορίου, όμως όπως μας δήλωσαν οι υπεύθυνοι του zizel.gr, ενός από τα μεγαλύτερα eshop στον χώρο των προϊόντων ομορφιάς:   «Η εμπιστοσύνη είναι ακόμη ένα μεγάλο ζήτημα και θα χρειαστεί κι άλλος χρόνος να ξεπεραστεί. Οι νεότερες γενιές δεν έχουν ενδοιασμούς και γνωρίζουν ότι οι online συναλλαγές είναι αρκετά ασφαλείς. Στις μεγαλύτερες ηλικίες ακόμη υπάρχει φόβος. Οι επαγγελματίες θα πρέπει να δείχνουν κατανόηση και να έχουν πάντα την απαραίτητη υπομονή”.

Η έκθεση Accenture καθορίζει επίσης ποιες αγορές είναι πιθανό να είναι οι πιο δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως το 2025. Η μόδα θα είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, με 18% του συνόλου του κοινωνικού εμπορίου έως το 2025. Θα ακολουθήσουν τα ηλεκτρονικά είδη με 13% και το σπίτι διακόσμηση στο 7%. Η Accenture επισημαίνει επίσης ότι η πώληση φρέσκων προϊόντων διατροφής και σνακ θα μπορούσε κάλλιστα να φτάσει το 13%, σχεδόν αποκλειστικά για την κινεζική αγορά και ότι ο τομέας της ομορφιάς θα κερδίσει γρήγορα έδαφος τα επόμενα χρόνια.

Το Τμήμα Επαγγελματικών Προϊόντων της L’Oréal, για παράδειγμα, ανακοίνωσε πρόσφατα μια συνεργασία με την start-up Replika Software για την εφαρμογή του λογισμικού κοινωνικής πώλησης με το κλειδί στο χέρι στο δίκτυο συνεργαζόμενων κομμωτηρίων της μάρκας.

Συνεπώς, σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες η τάση δείχνει πως οι αγορές μέσω διαδικτύου θα παρουσιάσουν άνοδο, με αποτέλεσμα όλες οι επιχειρήσεις που επιθυμούν την αύξηση των εσόδων τους να δημιουργούν και online καταστήματα (e-shop) για να δελεάσουν όλες τις ομάδες του πληθυσμού να προβούν σε αγορές.

Related posts

Ποια είναι τα είδη των αμορτισέρ και πως θα κρατήσουν περισσότερα χρόνια

Peristeri News

Best Deal Athens: Η αξιόπιστη λύση για απόκτηση αυτοκινήτου στο Περιστέρι

Peristeri News

Μια πανέμορφη καλοκαιρινή γιορτή από τα κέντρα «Δια…λόγου Τέχνη» στο Άλσος

Peristeri News

Leave a Comment