Media

Netflix: Έρχεται η πιο οικονομική συνδρομή

Τρόπους να ανακάμψει μετά την κατάρρευση της μετοχής του κατά 40% και την απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά μέσα σε δέκα χρόνια, αναζητά το Νeftlix.

Όπως είχε προαναγγελθεί, έγινε γνωστό στους εργαζόμενους της εταιρείας, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, ο όμιλος θα εισαγάγει έναν νέο, οικονομικότερο, τύπο συνδρομής, ο οποίος ωστόσο θα περιέχει διαφημίσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, σε σημείωμα προς τους εργαζομένους της εταιρείας αναφέρεται ειδικότερα, ότι ο νέος τύπος συνδρομής θα εισαχθεί τους τελευταίους μήνες του έτους, ενώ αναμένεται και η κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, μεταξύ συνδρομητών, την ίδια περίοδο.

Ο CEO του Netflix, Reed Hastings, για χρόνια αρνείτο, να προσθέσει διαφημίσεις στην υπηρεσία, ωστόσο ο εντεινόμενος ανταγωνισμός με τις άλλες πλατφόρμες streaming οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.

«Όσοι ακολουθούν το Netflix, γνωρίζουν, ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας των διαφημίσεων και υπέρ της απλότητας της εγγραφής. Ωστόσο, όσο και να υποστηρίζω αυτό, υποστηρίζω ακόμη περισσότερο το δικαίωμα επιλογής των συνδρομητών. Και το να επιτρέπεται στους καταναλωτές, που θέλουν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, βγάζει νόημα», δήλωνε σχετικά τον Απρίλιο ο Hastings, προαναγγέλλοντας την προσθήκη διαφημίσεων στην πλατφόρμα μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια. Οι εξελίξεις ωστόσο τον «ξεπέρασαν», με αποτέλεσμα την επίσπευση της διαδικασίας.

Στο σημείωμα προς τους εργαζομένους της εταιρείας, που εξασφάλισαν οι NYT, τα στελέχη της εταιρείας επικαλέστηκαν τους ανταγωνιστές τους, αναφέροντας ότι τόσο το HBO όσο και η Hulu κατάφεραν «να διατηρήσουν ισχυρές επωνυμίες, ενώ προσφέρουν μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις».

Ο νέος τρόπος συνδρομής, που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις, θα κοστίζει λιγότερο.

«Κάθε μεγάλη πλατφόρμα ροής, εξαιρουμένης της Apple, έχει ή έχει ανακοινώσει μια υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Οι πελάτες επιθυμούν επιλογές σε χαμηλότερες τιμές», αναφέρεται στο σημείωμα.

Το HBO Max, για παράδειγμα, προσφέρει μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για 15$ το μήνα, ενώ χρεώνει 10$ το μήνα για την συνδρομή με διαφήμιση.

Related posts

Στην τελική ευθεία η διαδικασία αδειοδότησης των ραδιοφωνικών σταθμών

Peristeri News

Η μεγάλη αλλαγή που ετοιμάζει το Netflix

Peristeri News

Έρχεται η νέα streaming πλατφόρμα ANT1+

Peristeri News

Leave a Comment