• Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου, 2021

Η Scarlett Johansson «έκαψε» την Sodastream

Peristeri News
Νοέμβριος01/ 2014

Η ηθοποιός μπορεί να έγινε κατά 2,5 εκατ δολάρια πλουσιότερη, αλλά η καμπάνια που έκανε για την Sodastream που λειτουργεί εργοστάσιο σε ισραηλινό οικισμό στη Δυτική Όχθη, λειτούργησε αρνητικά για την εταιρεία.

Έντονη κριτική είχε δεχθεί η Σκάρλετ Γιόχανσον για τη συμμετοχή της στη διαφημιστική καμπάνια της Sodastream International. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην Αμερική, που όχι μόνο πουλά αναψυκτικά, αλλά και εξοπλισμό για να βάλουν οι καταναλωτές μόνοι τους το ανθρακικό την στιγμή της κατανάλωσης.

Πολλοί θεώρησαν ότι η ηθοποιός συμμετέχοντας στην διαφημιστική καμπάνια εκφράζει την υποστήριξή της στην πολιτική του Ισραήλ γιατί η Sodastream International διατηρεί και λειτουργεί ένα τεράστιο εργοστάσιο σε έναν ισραηλινό οικισμό στη Δυτική Όχθη, μια περιοχή την οποία κατέλαβε το Ισραήλ το 1967.

Η Σκάρλετ έγινε κατά 2.5 εκατομμύρια δολάρια πλουσιότερη, αλλά η δημοσιότητα της καμπάνιας λειτούργησε αρνητικά για την Sodastream International που βλέπει τις πωλήσεις της μειώνονται και τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ των προϊόντων της φουντώνουν.

Από το πρώτο λανσάρισμα των διαφημιστικών σποτ με την Σκάρλετ Γιόχανσον, η μετοχή της ισραηλινής εταιρείας έχει χάσει τη μισή κεφαλαιοποίησή της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, υποχωρώντας από τα επίπεδα των 55 δολαρίων τον Ιανουάριο, στα 21 δολάρια.

Σε μία προσπάθεια να δώσει τέλος στην κατρακύλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης. Μπροστά στην παγκόσμια κατακραυγή για την πολιτική του Ισραήλ εγκαταλείπει το εργοστάσιό της στη Δυτική Όχθη και παράλληλα αλλάζει εντελώς αντικείμενο: στρέφεται προς πιο υγιεινά προϊόντα, που έχουν ως βάση το νερό και κατ΄ επέκταση περιέχουν λιγότερες θερμίδες.

Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό έπαιξε το γεγονός ότι στα social media κυκλοφορούν πλήθος μονταρισμένες φωτογραφίες της καμπάνιας σε συνδυασμό με την καθημερινότητα της Παλαιστίνης.