PeristeriNews.gr
Τεχνολογία

10 συμβουλές SEO για τους επιχειρηματίες ηλεκτρονικού εμπορίου


Είστε επιχειρηματίας και έχετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα;

Πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να πουλήσετε οτιδήποτε, εάν οι πελάτες δεν έχουν την ικανότητα να σας βρούνε;

Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το SEO (Search Engine Optimization) είναι πραγματικά σημαντικό για το Eshop σας. Με λίγα λόγια, αποτελεί τη διαδικασία βελτίωσης της προβολής μιας ιστοσελίδας ή ενός Εshop στις μηχανές αναζήτησης.

Αυτές, λοιπόν, είναι οι 10 πιο κρίσιμες συμβουλές SEO για τα Εshops:

  1. ΜΗ ΒΑΣΙΖΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ PAY PER CLICK ΤΑΚΤΙΚΕΣ (ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΝΑΤΕ)

Μετά την κατασκευή ενός Eshop, οι περισσότεροι αρκούνται στην Pay Per Click (PPC) στρατηγική για να αυξήσουν την προβολή του καταστήματος τους, όπως για παράδειγμα τις καμπάνιες Google AdWords.

Η αλήθεια είναι ότι ορισμένοι πελάτες έχουν μια έμφυτη δυσπιστία στις υπερσυνδέσεις των χορηγών, των Banners και σε άλλες Online διαφημίσεις. Τα Εshops δεν μπορούν να στηρίζονται μόνο στη στρατηγική της PPC. Θα πρέπει να εφαρμόσουν και την πρακτική SEO για να ενισχυθεί ουσιαστικά η διαδικτυακή τους προβολή.

Με αυτό κατά νου, μια πρόσφατη έρευνα της Google δείχνει ότι όταν ορισμένες ιστοσελίδες σταματήσουν τη χρήση του AdWords, το 89% των πληρωμένων κλικ δεν μεταφέρονται σε οργανικά SEO κλικ. Γι’ αυτό, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε και Pay Per Click στρατηγική εκτός από το SEO.

  1. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Το διπλό περιεχόμενο (Duplicate Content) κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας  ή Eshop (και το γέμισμα αυτών) είναι ο εχθρός των μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο, δεδομένου ότι πολλά Eshops έχουν ένα μεγάλο ποσό διπλού περιεχομένου, λόγω της περιγραφής των προϊόντων τους, «τιμωρούνται» από τις μηχανές αναζήτησης.

Ως εκ τούτου, οι ιδιοκτήτες των Eshops θα πρέπει να αναζητήσουν τρόπους για να μειώσουν το ποσό των μη απαραιτήτων και των διπλών περιεχομένων που υπάρχει στην ιστοσελίδα τους.

  1. ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

Η προσθήκη μοναδικού και υψηλής ποιότητας περιεχομένου στο Eshop σας θα προσθέσει όχι μόνο επιπλέον αξία σε αυτό, αλλά θα βοηθήσει επίσης και στην κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης.

  1. ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Η δημιουργία της βάσης δεδομένων των προϊόντων ενός Eshop είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και προσπαθώντας να εξοικονομήσουν χρόνο, πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων απλά αντιγράφουν περιγραφές των προϊόντων του κατασκευαστή στην ιστοσελίδα τους.

Αυτό είναι απαγορευτικό στο SEO!

  1. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η αναζήτηση εικόνων έχει γίνει μια πολύ δημοφιλής λειτουργία την οποία οι χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο για να βρούνε τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Ως εκ τούτου, τα Eshops πρέπει να προσθέτουν σχετικές λέξεις-κλειδιά στα ALT Tags κάθε εικόνας στην ιστοσελίδα τους.

Για βέλτιστο αποτέλεσμα, βεβαιωθείτε ότι κάθε λέξη-κλειδί που χρησιμοποιείτε για κάθε εικόνα είναι σχετική με αυτή και να αποφεύγετε να στριμώχνετε τις λέξεις!

  1. ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΑ “META DESCRIPTIONS” ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 

Στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας, όταν πρόκειται για την On Site βελτιστοποίηση, πολλά E-shop πιστεύουν ότι αρκεί να χρησιμοποιήσουν τα ίδια Μeta Descriptions για κάθε σελίδα. Ωστόσο, αυτό είναι ένα ακόμη απαγορευτικό για το SEO! Η Μeta Description πρέπει να είναι γραμμένη με στόχο να βοηθήσει το κατάστημά σας να «κλικαριστεί» μόλις εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης.

  1. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αφού το μοναδικό περιεχόμενο είναι εξαιρετικά σημαντικό για το SEO, το να υπάρχει ένα πεδίο στο οποίο οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν κριτικές για τα προϊόντα σας είναι ένας πολύ καλός παθητικός τρόπος για να δημιουργηθεί το μοναδικό περιεχόμενο του Eshop σας.

  1. ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Ένα κοινό λάθος που γίνεται από πολλά Eshops είναι να «θάβουν» τις σελίδες των προϊόντων τους βαθιά μέσα στα Links τους. Αυτό όχι μόνο δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν τα προϊόντα, αλλά επηρεάζει και τη βαθμολογία Page Rank των σελίδων των προϊόντων, μειώνοντας τις πιθανότητες να εμφανιστούν υψηλά στην αναζήτηση.

Έχοντας τα προϊόντα σε απόσταση μόλις ενός Link από την αρχική σελίδα, θα κάνει ευκολότερη την εύρεση τους τόσο για τις μηχανές αναζήτησης, όσο και για τους πελάτες σας.

  1. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ANCHOR ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Προσθέτοντας λέξεις-κλειδιά για τα εσωτερικά Links στην ιστοσελίδα σας θα σας βοηθήσει να ενισχυθεί η προβολή του Eshop σας στις μηχανές αναζήτησης. Αντί να χρησιμοποιήσετε το χαρακτηριστικό Link με την ένδειξη “Kάντε κλικ εδώ”, χρησιμοποιήστε κείμενο που περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά από την σελίδα σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να γράψετε “Eπισκεφθείτε το Eshop μας, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.”

Επίσης, χρησιμοποιήστε Links πλούσια σε λέξεις-κλειδιά εντός των περιγραφών των προϊόντων, για τη σύνδεση με άλλα, παρόμοια προϊόντα στην ιστοσελίδα σας.

  1. ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ SEO

Ο τρόπος που θα δομήσετε το κατάστημά σας θα επηρεάσει την προβολή του. Σκεφτείτε να δομήσετε το κατάστημά σας έτσι ώστε να περιλαμβάνει έναν αριθμό σελίδων προορισμού. Αυτές οι σελίδες μπορούν να είναι ειδικές για ένα εμπορικό σήμα ή τύπο προϊόντος. Κάνοντας αυτό σας δίνετε η ευκαιρία να βελτιστοποιήσετε πολλές σελίδες και ομάδες λέξεων-κλειδιών, αυτό θα αυξήσει την ορατότητα του δικτυακού σας τόπου στην αναζήτηση.

Ανεβάστε τις πωλήσεις σας, ανεβάζοντας οργανικά το Eshop σας!

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Google: Μάθε αν έχουν διαρρεύσει οι κωδικοί σου

Peristeri News

Πώς η οθόνη μας γυρνάει τούμπα

Peristeri News

Η Google καταργεί τα cookies

Peristeri News

Leave a Comment