PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Συσκευές με νοημοσύνη και υψηλή απόδοση ο νέος στόχος της INDESIT


Από την παρουσίαση των νέων προϊόντων Hotpoint o Marketing Manager της Indesit Ελλάδας Γ. Διακογεωργίου

Tη δυναμική παρουσία της στην Ελλάδα και την Ευρώπη δήλωσε η γνωστή εταιρεία λευκών συσκευών Indesit Company, στην παρουσίαση που έγινε την Πέμπτη 06/10/2011, ώρα 12.00, στον Πολυχώρο Πολιτισμού “Αθηναΐς”, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό, στην Αθήνα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα νέα προϊόντα της Hotpoint, εταιρείας που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της Indesit Company. Την παρουσίαση έκαναν o κ. Lorenzo Fiorani, Area Marketing Manager East Europe της Indesit Company και ο κ. Γιώργος Διακογεωργίου, Marketing Manager της Indesit Ελλάδας. Κατά την ομιλία του ο κ. Fiorani επισήμανε ότι «Η Indesit Company είναι η Νο 2 παραγωγός ηλεκτρικών συσκευών στην Ευρώπη και η Νο 5 διεθνώς, εμφανίζοντας το 2010 τζίρο 3 δις. ευρώ και συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις.

Χαρακτηριστικά, το 2010 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 10% ». Αναλυτικότερα, ο κ. Fiorani παρουσίασε:

• Εταιρικά στοιχεία της Indesit Company, θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά, πολιτική εξοικονόμησης ενεργείας και οικολογικά προϊόντα.

• Προφίλ της Ηοtpoint που παράγει πλυντήρια ρούχων, στεγνωτήρια, πλυντήρια πιάτων, ψυγεία, ψυγειοκαταψύκτες και εντοιχιζόμενες συσκευές. Hotpoint είναι η μετονομασία της Hotpoint-Ariston, που προέκυψε από την αγορά της βρετανικής Brand Hotpoint από την Indesit Company, το 2001.

• Οικονομική πορεία της εταιρείας Indesit Company και οι μελλοντικοί της στόχοι. Στη συνέχεια, στην παρουσίασή του ο κ. Διακογεωργίου τόνισε τα πλεονεκτήματα και τη δέσμευση της Hotpoint να προσφέρει στους καταναλωτές συσκευές με νοημοσύνη, υψηλή απόδοση και μεγάλη ποικιλία

• χαρακτηριστικά που δίνουν την ευχέρεια στον καθένα να επιλέξει το προϊόν που του ταιριάζει. Κατόπιν, παρουσιάσθηκαν το σύστημα εντοιχιζόμενων συσκευών και μικροσυσκευών pret-a-porter Luce, οι νέες σειρές προϊόντων ψύξης Evolution και Futura, καθώς και η σειρά πλυντηρίων New Aqualtis. Τα πλυντήρια και τα στεγνωτήρια ικανοποιούν την ανάγκη για λειτουργικότητα και μέγιστη απόδοση πλύσης, εστιάζοντας στο σχεδιασμό και την τεχνολογία.

Επίσης, περιλαμβάνουν αντιαλλεργικά, παιδικά και οικολογικά προγράμματα. Αυτή είναι μία μόνο από τις καινοτομίες της Hotpoint, που διαρκώς αναζητά τις ιδανικές λύσεις, όπως εκφράζονται μέσα από το σύνθημά της “Οι ιδέες μας, το σπίτι σας”.

Ενδεικτικά οικονομικά και εταιρικά στοιχεία για την Indesit Company:

• Πρόκειται για πολυεθνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1975 από τον Vittorio Merloni, ο οποίος πέτυχε τη δημιουργία του σημερινού κολοσσού.

• Διαθέτει 16 εργοστάσια σε όλη την Ευρώπη (Ιταλία, Αγγλία, Ρωσία, Πολωνία και Τουρκία) και 25 γραφεία σε αντίστοιχες χώρες του κόσμου. • Απασχολεί 16.000 εργαζομένους • Μπήκε στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου το 1987.

• Το μερίδιο της Indesit Co στην ελληνική αγορά είναι στο 9%. Βρίσκεται στην δεύτερη θέση μετά την BSH.

• Η εταιρεία έχει αποφασίσει να επενδύσει και να αναπτύξει στην Ελλάδα τα δύο κυριότερα brands – Indesit & Hotpoint- μέσω των καταστημάτων των συνεργατών της, εμπλουτίζοντας τις ήδη υπάρχουσες γκάμες προϊόντων με νέες σειρές οικολογικών συσκευών.

Aξίζει να σημειωθεί ότι ερωτηθείς ο κ. Διακογεωργίου για τις προβλέψεις στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα, το επόμενο διάστημα, δήλωσε: «Η κατάσταση στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, είναι πάρα πολύ δύσκολη και ίσως μη προβλέψιμη τόσο για την χονδρική όσο και την λιανική.

Ταυτόχρονα, η ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών υπήρξε πολύ ανταγωνιστική, με πάρα πολλά καταστήματα για το μέγεθος της χώρας, τα οποία στήριξαν την βιωσιμότητα τους κυρίως στην άνθιση του κατασκευαστικού τομέα αλλά και την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του Έλληνα.

Η τάση που διαμορφώνεται στον χώρο της λιανικής είναι η στροφή και η ανάπτυξη των μεγάλων αλυσίδων, σε σχέση με τα καταστήματα των συνεταιρισμών τα οποία χάνουν συνεχώς μερίδια λόγω των οικονομικών προβλημάτων που τα ταλανίζουν.

Στον χώρο της χονδρικής επίσης θα επικρατήσουν οι δυνατοί παίκτες (BSH, INDESIT, LG, κλπ) ενώ η επίθεση των δύο Κορεατών (Samsung – LG) θα μηδενίσει τα περιθώρια ανάπτυξης των λεγόμενων B Brands. Η πρόβλεψή μας για το 2011 είναι ότι θα μειωθεί η αγορά των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών κατά 15% σε σχέση με πέρυσι, όταν βέβαια και η περυσινή χρονιά ήταν επίσης -10% σε σχέση με το 2009 (περίπου -25% σε 2 χρόνια).

Όσο για το 2012 νομίζω ότι κανείς σε αυτήν την αγορά δεν μπορεί να το προβλέψει. Πάντως ο πιο σημαντικός παράγοντας πλέον, είναι η κερδοφορία και αυτός θα είναι σίγουρα το πιο σημαντικό οικονομικό κριτήριο για το ποιος θα παραμείνει και ποιος θα αποχωρήσει από την ελληνική αγορά».

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Πληρωμή Τελών Κυκλοφορίας με το μήνα – Πως υπολογίζονται

Peristeri News

Χαμός με τους εκδρομείς του Πάσχα – Μεγάλη κίνηση σε λιμάνια και δρόμους

Peristeri News

Τι γιορτάζουν οι ορθόδοξοι Χριστιανοί σήμερα Μεγάλη Πέμπτη

Peristeri News

Leave a Comment