• Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021

Στο Περιστέρι ο Γ. Πατούλης – Εγκαινίασε πιλοτική εφαρμογή

Peristeri News
Μάϊος12/ 2021

Στο Περιστέρι βρέθηκε σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, όπου εγκαινίασε το πρώτο πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης.

Μέσω της πιλοτικής εφαρμογής οι πολίτες θα μπορούν να εξασφαλίζουν ψηφιακά αριθμό προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους από τις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας της  Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Η καινοτομία του συστήματος έγκειται στη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου ψηφιακού εισιτηρίου, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc, και στην ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).

Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρίας Κουρή.

Η εφαρμογή θα επεκταθεί σταδιακά το επόμενο διάστημα στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Αττικής.

Η συγκεκριμένη δράση έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες που υλοποιούνται από την Περιφέρεια Αττικής σύμφωνα με τις εντολές του Γ. Πατούλη  και έχουν ως στόχο τους την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την μείωση της γραφειοκρατίας (ψηφιακή εφαρμογή κατάθεσης αιτήσεων και δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος οδήγησης, προσωρινά διπλώματα οδήγησης, κ.α.).

Γ. Πατούλης: Στόχος μας η γρήγορη και ασφαλής εξυπηρέτηση του πολίτη

Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι τέτοιου είδους δράσεις επιβεβαιώνουν έμπρακτα την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει από τις αρμόδιες διευθύνσεις της Περιφέρειας Αττικής για τη Ψηφιακή Διακυβέρνηση και για τα ζητήματα που αφορούν τη Διοίκηση και την εξυπηρέτηση του πολίτη.

«Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως, αλλά ακόμη και στις περιπτώσεις που απαιτείται η φυσική τους παρουσία, η εξυπηρέτησή γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Πέρα από το ότι διευκολύνουν την διαφάνεια στη διαδικασία, η εξυπηρέτηση κατά την covid αλλά και την μετά  covid εποχή θα μπορεί να γίνεται ταχύτερα γρήγορα και με ασφάλεια. Όπως γίνεται κατανοητό, ο τρόπος εξυπηρέτησης σχετίζεται πλέον και με την ίδια την Υγεία, αλλά και με το χρόνο εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών. Θέλω και πάλι να ευχαριστήσω όλες τις Υπηρεσίες, τους Αντιπεριφερειάρχες  και τους συνεργάτες για αυτή την προσπάθεια. Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά μπροστά, εφαρμόζοντας πρώτη τις καινοτομίες που προσφέρει η τεχνολογία και που ελπίζουμε να αποτελέσουν οδηγό και για την υπόλοιπη Ελλάδα», σημείωσε ο Γ. Πατούλης.