PeristeriNews.gr
Media

Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος ΣΔΕ


Δεν θα ισχύσει εκτιμώ ο φόρος τηλεοπτικής διαφήμισης.

Ο φόρος τηλεοπτικής διαφήμισης δεν θα εφαρμοστεί, εκτιμά ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕ, ενώ παράλληλα αποκαλύπτει ότι ο Σύνδεσμος μαζί με την ΕΔΕΕ και τον ΣΕΔΕΑ δρομολογούν για το πρώτο τρίμηνο του 2011 ένα νέο μεγάλο συνέδριο, με θέμα την επόμενη μέρα της επικοινωνίας, μετά την κρίση.

Η συζήτηση που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε με τον Πρόεδρο του ΣΔΕ ήταν εφ’ όλης της ύλης και περιστράφηκε γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις τόσο στο οικονομικό, όσο και στο επιχειρηματικό πεδίο.

Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης τόνισε και πάλι την πίστη του στην αξία της επικοινωνίας και την ανάγκη διατήρησης της διαφημιστικής φωνής των brands, ενώ αναφέρθηκε και στην τάση συγκέντρωσης των διαφημιστικών κονδυλίων στην Τηλεόραση, το Ραδιόφωνο και το Διαδίκτυο. Διαπίστωσε την ωρίμανση του καταναλωτή, η οποία αλλάζει τον τρόπο προσέγγισής του, ενώ υπογράμμισε ότι η Ψηφιακή Τηλεόραση στο εγγύς μέλλον θα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες στους διαφημιζόμενους.

Παράλληλα, υπεραμύνθηκε της θέσπισης του ειδικού τέλους διαφήμισης (0,02%), το οποίο πηγαίνει στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για να ενισχύσει τη δράση του. Τέλος, παρά τη δυσμενή συγκυρία, δεν παρέλειψε να επισημάνει την αισιοδοξία του ότι τόσο η χώρα, όσο και η αγορά θα βρουν τις ισορροπίες τους, έτσι ώστε «να έρθει και πάλι η αισιοδοξία στον κλάδο και να επανέλθουν τα χαμόγελα στους ανθρώπους».

Marketing Week: Σε παλαιότερη συνέντευξή σας στο Marketing Week κ. Αντωνιάδη είχατε τονίσει ότι η αγορά δεν συγχωρεί απουσίες, εννοώντας ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να διατηρήσουν την επικοινωνιακή τους φωνή, ακόμα και μέσα στην κρίση. Το ερώτημα είναι πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό σε αυτό το βαρύ οικονομικό περιβάλλον.

Γρηγόρης Αντωνιάδης: Εξακολουθώ και πιστεύω ότι ακόμα και στη βαθιά κρίση που βρίσκεται η χώρα μας υπάρχουν ευκαιρίες και όσοι επενδύσουν πρώτοι σε αυτές θα είναι αυτοί που θα ηγηθούν της αγοράς μετά το τέλος της. Με δεδομένο ότι αυτήν την περίοδο ο καταναλωτής είναι πολύ κριτικός απέναντι σε όλους και σε όλα, τείνει να αναθεωρεί όλες του τις επιλογές και φυσικά αυτές που αφορούν στα προϊόντα, η απουσία φωνής μπορεί να αλλάξει συμπεριφορές δεκαετιών και να οδηγήσει σε ανατροπές μεριδίων, που στο παρελθόν κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί.

Αυτήν την κρίσιμη περίοδο λοιπόν, που ο καταναλωτής διαμορφώνει το αγοραστικό του προφίλ για τα επόμενα χρόνια, πώς μπορούν να αντιδράσουν οι μάρκες, αν όχι με καινοτομία και συστηματική επικοινωνία; Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Υπάρχουν δοκιμασμένες στο χρόνο και σε πολλές χώρες, συνταγές. Η Διαφήμιση είναι μια από αυτές και μάλιστα, διαχρονική.

Marketing Week: Τα μειωμένα διαφημιστικά κονδύλια ωστόσο, απαιτούν περισσότερο ορθολογική αξιοποίηση, αλλά και στρατηγική επένδυση σε κάθε Μέσο -νέο και παραδοσιακό-, που μπορεί με χαμηλό κόστος να φέρει μετρήσιμο αποτέλεσμα. Υπάρχουν Μέσα που είναι κερδισμένα από αυτήν την τακτική; Όπως π.χ. το Διαδίκτυο και οι εφαρμογές του;

Γρηγόρης Αντωνιάδης: Η κρίση φέρνει πόλωση και στα Μέσα. Παρατηρούμε μια τάση συγκέντρωσης των κονδυλίων αφενός στο κατεξοχήν μαζικό Μέσο δηλαδή την Τηλεόραση και δευτερευόντως στο Ραδιόφωνο και αφετέρου στο Διαδίκτυο, λόγω του χαμηλού κόστους.

Αρκετοί, κυρίως μικροί διαφημιζόμενοι ή μάρκες με μικρά budgets, είναι αναγκασμένοι λόγω της μείωσης των κονδυλίων, να διαφοροποιήσουν τις επιλογές τους ως προς τα Μέσα που θα χρησιμοποιήσουν στην επικοινωνία τους, εγκαταλείποντας κάποια εις όφελος των υπολοίπων. Σε κάποιο βαθμό φέτος, βλέπουμε λοιπόν αυτήν την εκ των πραγμάτων αναγκαστική πόλωση στην αγορά.

Πηγή: Marketing Week

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Πέθανε ο δημοσιογράφος Στράτος Σεφτελής

Peristeri News

Άγνωστες ελληνικές ταινίες στο Ertflix

Peristeri News

Απεργία σήμερα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Peristeri News

Leave a Comment