PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Διακοπές ρεύματος στο Περιστέρι – Τι κάνουμε αν κάηκαν ηλεκτρικές συσκευές


Από διακοπές ρεύματος ταλαιπωρήθηκαν αρκετοί συμπολίτες μας στο Περιστέρι τις προηγούμενες μέρες.

Οι πρώτοι καύσωνες έφεραν και διακοπές ηλεκτροδότησης με τις πιθανότερες αιτίες να είναι η υπερφόρτωση του δικτύου από τα κλιματιστικά ή ενδεχόμενη βλάβη στο δίκτυο από εργασίες.

Αυτές οι διακοπές ρεύματος επηρέασαν πολλούς συμπολίτες μας που σύμφωνα με μηνύματα και καταγγελίες, οι ηλεκτρικές συσκευές των σπιτιών τους υπέστησαν βλάβες.

Ποια είναι λοιπόν η διαδικασία για αποζημίωση σε περίπτωση βλάβης με υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ;

Σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ μπορείτε να κάνετε τις ακόλουθες ενέργειες:

Για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές σας, που θεωρείτε ότι οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορείτε, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν, να υποβάλλετε αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό σας.

Επιπλέον σας γνωρίζουμε ότι:

  • εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών μας από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, σας αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας σας (1) .
  • ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών σας οφείλεται σε τυχαία (2) βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης σας χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας σας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού θα πρέπει:
  • να υποβάλετε έγκαιρα την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης.
  • να θέσετε στη διάθεσή μας, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • να θέσετε στη διάθεσή μας, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που σας χορηγούμε Σας ενημερώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ:
  • αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς σας για την υποβολή στοιχείων που σας ζητούνται.
  • σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης. Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω καθώς και για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρικών συσκευών σας μπορείτε να λάβετε από τα κατά τόπους γραφεία μας.

(1) Δεν χορηγείται αποζημίωση για βλάβες ηλεκτρικών συσκευών που οφείλονται σε τυχαίες βλάβες υλικών του δικτύου, πλην τυχαίας βλάβης του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης, καθώς και για βλάβες συσκευών που δεν συσχετίζονται, χρονικά ή με βάση την τοπολογία του δικτύου, με συμβάν του δικτύου.

(2) Βλάβη μη οφειλόμενη σε υπαιτιότητα υπαλλήλων ΔΕΔΔΗΕ ή συνεργαζόμενων εργολάβων, από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας.

Διαβάστε περισσότερα: https://www.deddie.gr/el/upiresies/vlaves-diakopes-reumatos/xorigisi-xrimatikou-posou-gia-vlaves/

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Χωρίς μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ την Τετάρτη

Peristeri News

Παραλύει την Τετάρτη η χώρα – Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς

Peristeri News

Μετατίθεται επίσημα η αργία της Πρωτομαγιάς

Peristeri News

Leave a Comment