PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Επιτυχία για το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου



Το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να υλοποιήσει το συνεργατικό σχέδιο με τίτλο B.L.O.S.S.O.M – Both Listen to our Souls and Sharpen Our Minds, στα πλαίσια της δράσης ΚΑ2 – Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης του Erasmus+.

Διάρκεια υλοποίησης σχεδίου (project):
3 σχολικά έτη (Σεπ. 2015 – Αυγ. 2018)

Συνεργαζόμενα σχολεία:
1. 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, Ελλάδα,

2. Ysgol y Dderi, Ουαλία,

3. Gjerstad Skole, Νορβηγία,

4. Ist. Com. G. Carducci, Νήσος Έλβα, Ιταλία,

5. Ist. Com. B. Sestini, Αλιάνα, Ιταλία,

6. Brinje Grosupjie, Σλοβενία,

7. Zeglava 4 Sakumskola, Λετονία

Λίγα λόγια για το project:
Κατά τη διάρκεια αυτού του project, μαθητές κι εκπαιδευτικοί από 7 διαφορετικά σχολεία σε 6 Ευρωπαϊκές χώρες θα εργαστούν ταυτόχρονα πάνω στην θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner.

Θα έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ποικίλες δράσεις και δραστηριότητες με στόχο να διερευνηθούν και να ενισχυθούν κι οι 8 διαφορετικοί τύποι νοημοσύνης που σύμφωνα με τον Gardner διαθέτει κάθε άνθρωπος άρα και κάθε μαθητής.

Στη διάρκεια των τριών αυτών ετών, κάθε τρίμηνο είναι αφιερωμένο σε κάποιο διαφορετικό τύπο νοημοσύνης. Κάθε δράση ή δραστηριότητα θα είναι έτσι σχεδιασμένη από τους εκπαιδευτικούς ώστε να εμπλέκει κάθε φορά όσους περισσότερους τύπους νοημοσύνης είναι δυνατόν. Επίσης, εκπαιδευτικοί και μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στα σχολεία των εταίρων τους, να γνωριστούν από κοντά και να συνεργαστούν.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Εξιχνιάστηκε κύκλωμα πειρατείας συνδρομητικής τηλεόρασης

Peristeri News

Μείωση της ανεργίας στο 9,3% τον Σεπτέμβριο

Peristeri News

Ο απόλυτος εφιάλτης για κοπέλα στο Περιστέρι μετά από γνωριμία στο Instagram

Peristeri News

Leave a Comment