Οριακή αύξηση 0,48% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Βερόπουλου στην Ελλάδα το εννιάμηνο του 2011.
Οριακή αύξηση 0,48% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Βερόπουλου στην Ελλάδα το εννιάμηνο του 2011. Η αύξηση των πωλήσεων, παρά τη συνεχιζόμενη κάμψη της αγοραστικής δύναμης και τη συνεπακόλουθη πτώση της αγοράς, επιτεύχθηκε, σύμφωνα με την αλυσίδα, χάρη σε ένα δυνατό πρόγραμμα προσφορών και μάρκετινγκ.
Σύμφωνα πάντα με την εταιρία, ο όμιλος αξιοποιεί τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα στην εγχώρια αγορά, όπως το πανελλαδικό δίκτυο, το πλήθος των ιδιόκτητων καταστημάτων και η ισχυρή παρουσία σε περιοχές με ιδιαίτερη ανάπτυξη.
«Τα δυνατά αυτά χαρτιά μάς δημιουργούν τη βεβαιότητα ότι θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας και θα παραμείνουμε ένας από τους σταθερούς πυλώνες της αγοράς λιανικής τροφίμων, ή ο εθνικός λιανέμπορος, όπως μας αποκαλούν οι αναλυτές», τόνισε ο Νίκος Βερόπουλος.
Παράλληλα με την ισχυροποίηση στην εσωτερική αγορά, ο Βερόπουλος αξιοποιεί και τα πλεονεκτήματα που του προσφέρει η ισχυρή παρουσία στα Βαλκάνια, όπου οι επενδύσεις των τελευταίων ετών αποδίδουν πλέον καρπούς. Ολοκληρώνεται σύντομα η ανέγερση τριών νέων σούπερ μάρκετ, δύο στα Σκόπια και ενός στο Βελιγράδι. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, ο κύκλος εργασιών του ομίλου στα Βαλκάνια αυξήθηκε στο εννιάμηνο κατά 25%, με σημαντική συνεισφορά στην κερδοφορία του ομίλου.
Τονίζεται ότι η στρατηγική του ομίλου στην Ελλάδα έχει στόχο τη διατήρηση όλων των σημείων πώλησης που διαθέτει, αλλά και των 6.000 θέσεων εργασίας.

