Viber
PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Τι συστήνει ο ΔΕΔΔΗΕ για κρούσματα εξαπάτησης



Κανένας υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ δεν επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές.

Κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος επισημαίνει ο Διαχειριστής και εφιστά την προσοχή των πολιτών.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Αίγυπτος: Κλείνει η Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης στο Σινά – Αντιδράσεις από την Ορθόδοξη Κοινότητα

Peristeri News

ΕΟΦ: Προειδοποίηση για σοκολάτα που ανεβάζει τη λίμπιντο

Peristeri News

Απόπειρα κλοπής σε ΑΤΜ στο Περιστέρι: Αυξημένη προσοχή σε σταθμούς Μετρό

Peristeri News

Leave a Comment