Δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας η ρύθμιση για τις μετεγγραφές, που δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των πανελλήνιων εξετάσεων 2011-2012.
Δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας η ρύθμιση για τις μετεγγραφές, που δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης στους επιτυχόντες των πανελλήνιων εξετάσεων 2011-2012.
Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του το υπουργείο, η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ – ή τις 15.000 ευρώ για τις ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ. 19α (Ν. 4115/2013).
Προϋποθέσεις για την υποβολή της αίτησης
– Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
– Ο υποψήφιος, που επιθυμεί να μετεγγραφεί σε αντίστοιχη θέση άλλης σχολής, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας /Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας.
– Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά από την Τετάρτη 10 Απριλίου έως και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013. Οι ενδιαφερόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, δεν θα έχουν δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησής τους.

