Σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός ανακοίνωσε για την 49 κατασκευή παιδικών σταθμών και 49 νέων σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Αττική.

Σήμερα ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός ανακοίνωσε και την ένταξη στο ΠΕΠ Αττικής πέντε (5) νέων Παιδικών Σταθμών. Πρόκειται για Παιδικούς Σταθμούς στους Δήμους Καισαριανής, Πειραιώς, Παπάγου- Χολαργού, Γαλατσίου, Ηρακλείου, οι οποίοι θα προστεθούν στους 44 που είναι ήδη ενταγμένοι και βρίσκονται – σχεδόν όλοι – σε φάση υλοποίησης και θα δώσουν συνολικά τη δυνατότητα φιλοξενίας και δημιουργικής απασχόλησης περισσότερων από 2.500 παιδιών, σε όλους σχεδόν τους Δήμους της Περιφέρειας Αττικής.
Επιπλέον, ενημέρωσε για την πορεία των έργων κατασκευής 49 νέων σχολείων και νηπιαγωγείων σε όλη την Αττική, 17 εκ των οποίων έχουν ήδη ολοκληρωθεί και παραδοθεί την ώρα που τα υπόλοιπα αναμένεται να παραδοθούν εντός των επόμενων 6 μηνών.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, μεταξύ των άλλων τόνισε:
«Παραδίδουμε σήμερα σε λειτουργία – με το κλειδί στο χέρι – 17 νέα σχολεία σε όλη την Αττική και άλλα 32 δίνονται σε μόλις 6 μήνες.
Συνολικά κατασκευάζουμε 49 νέα σχολεία και νηπιαγωγεία συνολικού προϋπολογισμού 130 εκατομμυρίων ευρώ και τα παραδίδουμε στο Κράτος για να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών. Μέσα στους επόμενους 6 μήνες θα παραδοθούν και τα 49 σχολεία και ολοκληρώνεται το πρόγραμμα για τα σχολεία.
Δεν σταματάμε όμως εκεί. Το ίδιο κάνουμε και με τους παιδικούς βρεφικούς σταθμούς. Συνολικά φτιάχνουμε 49 παιδικούς σταθμούς συνολικού προϋπολογισμού 96 εκατομμυρίων ευρώ που θα φιλοξενήσουν περισσότερα από 2.500 παιδιά σε πολλούς Δήμους της Περιφέρειας.
Σήμερα εντάσσουμε στο ΠΕΠ Αττικής την κατασκευή 5 ακόμα παιδικών σταθμών στην Αττική, προϋπολογισμού 11,8 εκατομμυρίων ευρώ.
Δεν κάνουμε κοινωνική πολιτική με επιδόματα και ελεημοσύνες.
Κάνουμε την κοινωνική πολιτική πράξη. Με έργα που έχουν ανάγκη οι πολίτες. Με έργα για τη μέση οικογένεια που πλήττεται από την κρίση. Με έργα που τονώνουν την ανάπτυξη και δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας. Στηρίζουμε έμπρακτα την κοινωνία».
