Viber
PeristeriNews.gr
Υγεία

Ευάλωτα στις διαφημίσεις τροφίμων τα παχουλά παιδιά



Τι έδειξε έρευνα για τα λογότυπα που είναι σχετικά με φαγητό.

Οι διαφημίσεις προϊόντων τροφίμων δεν επηρεάζουν με τον ίδιο τρόπο τον εγκέφαλο των παχουλών παιδιών και εκείνων φυσιολογικού βάρους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Pediatrics.

Αν και το δείγμα στο οποίο έγινε η έρευνα ήταν μικρό -δέκα παιδιά φυσιολογικού βάρους και δέκα παχύσαρκα- εντούτοις τα συμπεράσματα της έρευνας είναι άκρως διαφωτιστικά.

Οι ερευνητές έδειξαν στα παιδιά, ηλικίας 10-14 ετών, 60 λογότυπα σχετικά με φαγητό και 60 λογότυπα άσχετα με τρόφιμα. Παράλληλα παρατηρούσαν την αντίδραση του εγκεφάλου τους με μαγνητικές τομογραφίες.

Παρατήρησαν ότι στα παχύσαρκα παιδιά ενεργοποιούνταν περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ανταμοιβή όταν έβλεπαν λογότυπα τροφίμων. Από την άλλη μεριά, στον εγκέφαλο των παιδιών φυσιολογικού βάρους ενεργοποιούνταν περιοχές που είχαν μεγαλύτερη σχέση με τον αυτοέλεγχο όταν έβλεπαν τα λογότυπα των τροφίμων.

Η έρευνα παρέχει προκαταρκτικά στοιχεία ότι τα παχύσαρκα παιδιά ίσως είναι πιο ευπαθή στην επίδραση των διαφημίσεων τροφίμων και ότι η λύση ίσως θα μπορούσε να είναι η καλλιέργεια του αυτοελέγχου.


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης υγείας στο Περιστέρι στις 18 Δεκεμβρίου

Peristeri News

Aπό τι νοσούν περισσότερο οι Έλληνες

Peristeri News

Οι επιπτώσεις των σύντομων βίντεο στον εγκέφαλο

Peristeri News

Leave a Comment