Viber
PeristeriNews.gr
Πολιτική

«Θα ήταν εγκληματικό να πάμε αυτή τη στιγμή σε εκλογές»



Μια εφ’όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε στην εφημερίδα «ΔΥΤΙΚΑ ΝΕΑ», ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Μια εφ’όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε στην εφημερίδα «ΔΥΤΙΚΑ ΝΕΑ», ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Ο κ. Βαρβιτσιώτης μας μίλησε για την κατάσταση που επικρατεί σε ένα από τα πιο παραγωγικά Υπουργεία της Ελλάδας ενώ έπειτα από ερώτησή μας αναφέρθηκε στη μεγάλη επένδυση που θέλει να κάνει η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Ο Υπουργός μας τόνισε πως οι εκλογές θα είναι καταστροφικές για τη χώρα ενώ αναφερόμενος στις γειτονιές της Δυτικής Αθήνας, έκανε λόγο για θεαματική ανάπτυξη της τα τελευταία χρόνια.

Δ.Ν. : κ. Βαρβιτσιώτη καταρχάς θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την ευκαιρία που μας δίνετε, να επικοινωνήσουμε στο κοινό της Δυτικής Αθήνας τις απόψεις σας γύρω από θέματα που την αφορούν. Παρακολουθούμε την ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή σας σε κοινωνικές εκδηλώσεις και συναντήσεις κάτι που δείχνει πως έχετε ανεβάσει το επίπεδο και τις προσδοκίες για την ελληνική ναυτιλία. Ξεκινώντας θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την κατάσταση που βρίσκετε αυτή τη στιγμή το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Μ.Β. Το Υπουργείο Ναυτιλίας ανασυστήθηκε το 2012. Προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν αποφασίσει να το καταργήσουν και ήταν τραγικό λάθος. Μάλιστα, από το 2009 έως το 2012 ήμουν ο 8ος που λαμβάνει το συγκεκριμένο Υπουργείο. Η ναυτιλία δεν είναι αστεία υπόθεση για τη χώρα. Η χώρα μας είναι στην ναυτιλία παγκόσμιος πρωταθλητής, μια υπερδύναμη. Άρα το να υπάρχει Υπουργείο Ναυτιλίας στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ λογικό και σημαντικό. Πολλοί δεν κατανοούν ποιες είναι οι αρμοδιότητες του συγκεκριμένου Υπουργείου. Ωστόσο είναι ουσιαστικά η θεσμική εκπροσώπηση της χώρας σε θέματα ναυτιλίας. Επίσης, λαμβάνει μέτρα για την υποστήριξη της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία κρατάει τα πρωτεία στο συγκεκριμένο χώρο παρά τη ναυτιλιακή κρίση. Επιπλέον, φυλάει τα θαλάσσια σύνορα, εποπτεύει το Λιμενικό Σώμα και κρατάει ασφαλή τη θάλασσα και την επιβλέπει είτε για εξωτερικές απειλές, είτε για λαθρομετανάστευση, είτε για ναρκωτικά, είτε για λαθρεμπόριο κ.ο.κ. Τον τελευταίο καιρό, εκσυγχρονίσαμε το Υπουργείο Ναυτιλίας και το Λιμενικό Σώμα. Είναι αξιοσημείωτο να αναφέρουμε πως το Υπουργείο αυτό, δεν είχε καν οργανισμό με τον οποίο διοικείτο και επίσης πως η τελευταία διάρθρωση του Λιμενικού έγινε το 1975.Απο τότε έχουν αλλάξει πάρα πολύ τα πράγματα, έχουν αυξηθεί οι αρμοδιότητες του και έχει αυξηθεί η συμμετοχή του σε θέματα προστασίας θαλασσίων συνόρων. Εμείς, από τη πλευρά μας, κάναμε μια τεράστια διοικητική προσπάθεια που ονομάστηκε «Λιμενικός Καλλικράτης» και αναμόρφωσε και το Λιμενικό και το Υπουργείο. Με αυτές τις αναμορφώσεις, μπορούμε να ατενίζουμε αισιόδοξα το μέλλον. Παράλληλα, η ελληνική ναυτιλία προσφέρει στην Ελλάδα αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας, γύρω στις 130.000 με 140.000 θέσεις. Εμείς θέλουμε να αυξήσουμε περαιτέρω τα οφέλη που έχει η Ελλάδα από την ναυτιλία, όχι μόνο δημιουργώντας δουλείες στα καράβια αλλά και προσφέροντας άλλες δουλειές είτε σε λιμάνια, είτε στον Πειραιά είτε σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις. Έτσι, θα αναπτυχθεί το εύρος των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τα ναυτιλιακά. Έχουμε καταφέρει αρκετά πράγματα σε αυτή τη κατεύθυνση και πιστεύω ότι η προσπάθεια που έχουμε κάνει θα καρποφορήσει και θα αρχίσει να αποδίδει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως δημιουργήσαμε συνδέσμους με ναυτιλιακές επιχειρήσεις σε Κίνα και Ν. Κορέα και υπογράψαμε διάφορες συμβάσεις συνεργασίας ώστε να παίρνουν ελληνικό ναυτιλιακό εξοπλισμό για τα καράβια που χτίζουν. Με τον όρο «ναυτιλιακός εξοπλισμός» εννοούμε σχοινιά, στρώματα, κουζίνες, σωστικά μέσα, εξειδικευμένα τεχνολογικά μηχανήματα κ.λπ.

Δ.Ν. Δυστυχώς αρκετές ελληνικές εταιρίες στο χώρο της Ναυτιλίας προτιμούν να δηλώνουν άλλες χώρες δραστηριότητας, αποφεύγοντας έτσι την τήρηση των χρηματοοικονομικών τους καταστάσεων στην Ελλάδα. Θεωρείται πως αυτό είναι ένα από τα αγκάθια της ελληνικής οικονομίας; Πως πρέπει να φορολογείται τελικά η ναυτιλία;

Μ.Β. Υπάρχουν δύο θέματα πάνω σε αυτό που θέσατε. Πρώτον, τα περισσότερα ελληνικά καράβια δεν έχουν ελληνική σημαία. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με το κόστος του προσωπικού, διότι το ελληνικό πλήρωμα που επανδρώνει τα ελληνικά καράβια είναι ακριβότερο από άλλα πληρώματα. Από την άλλη, έχει να κάνει και με το μέρος όπου διαχειρίζονται τα καράβια. Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνόκτητου στόλου γίνεται από την Ελλάδα. Πλέον, με ρυθμίσεις τις κυβέρνησης Σαμαρά, όλα τα καράβια πληρώνουν τον ίδιο φόρο ανεξαρτήτου σημαίας. Παλαιότερα, μόνο τα καράβια με ελληνική σημαία πλήρωναν φόρο. Μάλιστα, με μία πρόσφατη ρύθμιση που έγινε δεκτή από όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα, ο φόρος θα διπλασιαστεί για τα επόμενα 4 χρόνια δίχως να τροποποιηθεί το θεσμικό πλαίσιο της ναυτιλίας. Μέχρι πριν μερικά χρόνια, είχε ανακοπεί η διάθεση των πολιτών να δουλεύουν στα καράβια και κυρίως των νέων ανθρώπων, που προτιμούσαν άλλα επαγγέλματα. Έτσι, ο στόλος άλλαζε τις σημαίες του στη δεκαετία του ’80. Πλέον, άλλαξε η διάθεση του κόσμου, έρχονται στις ακαδημίες οι νέοι και εμείς διευκολύνουμε τις διαδικασίες ναυτολόγησης.

Δ.Ν. Ως γνωστόν καθημερινά αντιμετωπίζετε προβλήματα με φαινόμενα λαθρομετανάστευσης στα χωρικά ύδατα της Ελλάδας. Πραγματοποιούνται δεκάδες συλλήψεις και διασώσεις παράνομων μεταναστών από τους άντρες του Λιμενικού σώματος. Πιστεύετε πως υπάρχει τρόπος να αντιμετωπιστεί η λαθρομετανάστευση και με ποιόν τρόπο;

Μ.Β. Η Ελλάδα, ως γνωστόν, είναι το σύνορο της Ευρώπης. Αυτό το οποίο κάνουμε είναι να φυλάσσουμε τα ευρωπαϊκά σύνορα. Η Ευρώπη έχει ορίσει κανόνες μετανάστευσης, διαβατηριακούς ελέγχους και βεβαίως τη συνθήκη Σένγκεν που επιβάλλει να υπάρχει μια ισχυρή προστασία των συνόρων. Παρότι υπάρχει μια ραγδαία αύξηση της λαθρομετανάστευσης, αν δεν τηρούσαμε αυτούς τους αυστηρούς ελέγχους, τα νούμερα θα ήταν πολλαπλάσια. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως δεν στέλνουμε μηνύματα πως τα σύνορα μας είναι «ξέφραγο αμπέλι». Ελέγχουμε, επιτηρούμε και αποτρέπουμε χιλιάδες ανθρώπους από το να περάσουν τα σύνορα. Αυτό που συνέβη είναι πως από τη στιγμή που στήθηκε ο φράχτης στον Έβρο, οι λαθρομετανάστες είχαν ως μόνη δίοδο τη θάλασσα. Με τη κρίση της Μέσης Ανατολής και ιδιαίτερα στη Συρία, πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη πατρίδα τους και σε ένα μεγάλο βαθμό περνάνε από την Ελλάδα για να καταλήξουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ζητώντας άσυλο. Εγώ, από τη πλευρά μου, θέλω να πω πως είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά του Λιμενικού οι οποίοι σώζουν καθημερινά εκατοντάδες ανθρώπους που στην όψη ενός περιπολικού του Λιμενικού, σκίζουν τη βάρκα τους και βρίσκονται στο νερό. Το Λιμενικό τους σώζει, κάτι που είναι πολύ σωστό, διότι είναι βασική αρχή να μην βρίσκονται ζωές σε κίνδυνο στη θάλασσα.

blank

Δ.Ν. Αυτή τη στιγμή υπάρχει στα σκαριά μια νέα επένδυση της Cosco στο Λιμάνι του Πειραιά. Θα θέλατε να μας πείτε την άποψή σας γι’ αυτή την κίνηση αλλά και να μας κάνετε μια γενική τοποθέτηση για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ.

Μ.Β. Το συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Είναι η μεγαλύτερη ξένη επένδυση η οποία γίνεται στη χώρα μας, στην εποχή της κρίσης. Όταν ήρθα στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ήταν ακόμα σε επίπεδο προθέσεων. 15 μήνες μετά, είναι μια επένδυση συμφωνημένη, που έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, των ελληνικών δικαστικών αρχών και ελπίζω στις επόμενες μέρες να ολοκληρωθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, να τεθεί στη Βουλή για ψήφιση και να προχωρήσουμε σε μία σπουδαία επένδυση. Το επαναλαμβάνω, είναι, πραγματικά η σημαντικότερη επένδυση την εποχή της κρίσης γιατί κανένας άλλος δεν μας είπε ότι θέλει να επενδύσει 230.000.000 ώστε να δημιουργήσει σύγχρονο λιμάνι, σε εποχή ανασφάλειας και κατάκρισης της Ελλάδας. Θα υπάρξει αυξημένη κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά, θα υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας και το ο Πειραιάς θα ανακηρυχτεί κεντρικός κόμβος της Μεσογείου. Η κυβέρνηση Σαμαρά είναι εκείνη που έφερε έπειτα από πάρα πολλά χρόνια το τραίνο στο λιμάνι του Πειραιά και πλέον ένα κοντέινερ, για παράδειγμα, φτάνει πολύ πιο γρήγορα στη Κεντρική Ευρώπη μέσω Πειραιά παρά μέσω άλλων μεγάλων λιμανιών όπως το Ρότερνταμ ή το Αμβούργο. Φυσικά και αξιοποιούμε αυτό το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Ήδη, με τη πρώτη συμφωνία που είχε γίνει με τη COSCO, εταιρίες-κολοσσοί έφτιαξαν αποθήκες και κέντρα διαχείρισης εμπορευμάτων στον Πειραιά. Μεγάλες εταιρίες όπως Sony, ZTE, Huawei, Hewlett-Packard έρχονται και εγκαθίστανται εδώ πλέον. Σε αυτά τα πλαίσια, προχωράμε και στην αποκρατικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, που θα φέρει επενδύσεις αναβάθμισης σε τομείς όπως η κρουαζιέρα, ο επιβατικός σταθμός και ιδίως της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.

Δ.Ν. Ποιο είναι το πλάνο για την αξιοποίηση του Ο.Λ.Π. αλλά και των περιφερειακών λιμανιών της χώρας;

Μ.Β. Όσον αφορά τον Ο.Λ.Π. θα προχωρήσουμε σε μία αποκρατικοποίηση με στόχο όπως προείπα να αναπτύξουμε και τη ναυπηγοεπισκευή και άλλους τομείς, ώστε να προσελκύσουμε επενδύσεις. Τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας, επίσης θέλουμε να τα δούμε σε αυτό το πρίσμα, καθώς προσπαθούμε να προσελκύσουμε ενδιαφέρον για καθένα από αυτά. Θεωρώ πως λόγω της στρατηγικής και γεωγραφικής θέσης της Ελλάδας, πρέπει να εκμεταλλευτούμε όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται. Είναι πλεονέκτημα για τη χώρα το γεγονός ότι βρίσκεται στο νοτιοανατολικό άκρο της Ευρώπης και είναι η είσοδος για μια περιοχή ασφάλειας, την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δ.Ν. Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ώστε να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη από τον θαλάσσιο τουρισμό για τις τοπικές κοινωνίες;

Μ.Β. Τα οφέλη είναι πολλαπλά. Για το θαλάσσιο τουρισμό, με τον οποίο προσελκύεις υψηλής ποιότητας τουρίστες που θα αυξήσουν το παραγόμενο τουριστικό εισόδημα, δεν απαιτούνται πολύ μεγάλες επενδύσεις. Φυσικά, εμείς έχουμε το πλεονέκτημα να διαθέτουμε μια εξαιρετικής ομορφιάς πολυνησία. Φέτος, υπολογίζουμε πως ήρθαν στη χώρα μας 4 εκατομμύρια άνθρωποι με κρουαζιερόπλοια. Εμείς θέλουμε να αυξήσουμε ακόμα περισσότερο αυτούς που επισκέπτονται τη χώρα με τέτοιου είδους καράβια. Γι’αυτό και πολλά λιμάνια μας έχουν τη δυνατότητα να τα φιλοξενήσουν. Μερικά από τα παραδείγματα είναι η Κέρκυρα, το Κατάκολο, το Γύθειο, το Ναύπλιο, η Μυτιλήνη, η Χίος κ.λπ. Επιπλέον, δημιουργήθηκε νέο θεσμικό πλαίσιο για το yachting καθώς τα πολυτελή σκάφη μπορούν να προσφέρουν αρκετό εισόδημα και νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, που διαθέτει μια πλούσια πολυνησία. Κάνουμε μία διεθνή καμπάνια για τη προώθηση του θεσμικού πλαισίου αυτού και έχει αρχίσει και βρίσκει ανταπόκριση. Σε επικοινωνία μου με εκπροσώπους του λιμανιού της Κεφαλονιάς, μου ανέφεραν ότι το λιμάνι γέμισε με σκάφη αναψυχής και όχι με πλοία, που σημαίνει ότι οι κάτοικοι έλαβαν χρήματα από τους τουρίστες. Είναι μεγάλο λάθος από τις τοπικές κοινωνίες και από όλους μας να γυρίζουμε τη πλάτη στον αυξημένο τουρισμό. Φυσικά και στον Πειραιά που καταφτάνουν 2,5 εκατομμύρια τουρίστες από κρουαζιερόπλοια το χρόνο, θα πρέπει να ενημερώνονται για τη ζωντανή αγορά που διαθέτει, ώστε να αυξάνεται το τουριστικό εισόδημα.

Δ.Ν. Στις μέρες μας ακούγονται πολλά γύρω από την πολιτική σκηνή και γενικότερα το πολιτικό κλίμα. Η πλευρά ΣΥΡΙΖΑ ζητάει εσπευσμένα εκλογές ενώ ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε δηλώσεις του τόνισε πως η Κυβέρνηση θα κλείσει τετραετία. Πιστεύετε πως αυτή τη στιγμή η χώρα θα αντέξει την εκλογική κάλπη; Ή τα προβλήματα είναι τόσα πολλά που χρειάζεται η πολιτική σταθερότητα της υπάρχουσας Κυβερνησης.

Μ.Β. Κατά τη γνώμη μου, θα ήταν εγκληματικό να πάμε σε εκλογές. Σαφέστατα θα πρέπει να μιλήσει ο λαός, αλλά είμαστε σε ένα πραγματικά κρίσιμο σταυροδρόμι. Για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια για την οποία έχει ματώσει όλη η κοινωνία, θα πρέπει να κλείσει ένα κεφάλαιο που ονομάζεται «επαναδιαπραγμάτευση για το χρέος». Αυτό εννοείται πως δεν μπορεί να γίνει με την άρνηση αυτής της προσπάθειας, δηλαδή να καταργηθεί όλο το μνημονιακό πλαίσιο και να έπειτα να γίνει διαπραγμάτευση με την Ευρώπη. Πιστεύω, πως πρέπει να δοθεί η ευκαιρία στη Κυβέρνηση να ολοκληρώσει την αποστολή που ξεκίνησε το 2012, η οποία ήταν να βάλει την Ελλάδα σε τροχιά σταθερότητας. Επίσης, η πολιτική ανασφάλεια είναι ο λόγος που καθυστερούν οι επενδύσεις. Δισεκατομμύρια ευρώ είναι έτοιμα να επενδυθούν στην Ελλάδα, τα οποία δεν θα επενδυθούν εάν δεν υπάρξει κλίμα εμπιστοσύνης προς αυτή τη Κυβέρνηση. Δεν θα μπορέσουμε να ανατρέψουμε το κλίμα καχεξίας χωρίς επενδύσεις. Πλέον, με δυσκολία λαμβάνουμε τα ευρωπαϊκά κονδύλια καθώς περνάει αρκετός καιρός μέχρι να απορροφηθούν τα χρήματα. Ειδικότερα, στο τομέα της ναυτιλίας, αν δεν υπάρξει συμφωνία με τη COSCO και δεν υπάρξει η αποκρατικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επένδυση στη χώρα. Αυτό θέλει να πράξει ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α., ο οποίος προηγείται στις δημοσκοπήσεις, σύμφωνα με τις προγραμματικές δηλώσεις του. Αυτό δημιουργεί ανασφάλεια στους επενδυτές, οι οποίοι επενδύουν σημαντικά ποσά και δεν θέλουν να τα τζογάρουν.

Δ.Ν. Ας πάμε λίγο στα θέματα που αφορούν τις περιοχές μας και συγκεκριμένα τη Δυτική Αθήνα. Είστε ένας από τους επιτυχημένους Βουλευτές που έχουν περάσει από τη Β’ Αθήνας. Στη Δυτική Αθήνα τα τελευταία χρόνια γίνονται βήματα προόδου και ανάπτυξης χωρίς όμως οι υποβαθμισμένες περιοχές μας, όπως το Περιστέρι, το Αιγάλεω και το Ίλιον, το Καματερό να έχουν φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο. Παράδειγμα οι τελευταίες καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν πόλεις στα Δυτικά. Θεωρείται πως υπάρχουν τα εχέγγυα να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο οι πόλεις μας;

Μ.Β. Έγινε μια τεράστια προσπάθεια τα τελευταία χρόνια, στο Περιστέρι, η επέκταση του μετρό. Για αρκετά χρόνια, οι άνθρωποι του μόχθου και της καθημερινής εργασίας ήταν αποκλεισμένοι από τα μέσα σταθερής τροχιάς. Μεγάλο λάθος από μέρος των Κυβερνήσεων. Οφείλω να ομολογήσω πως Δήμαρχοι που εργάστηκαν ώστε να δρομολογηθούν εξελίξεις όπως ο Ανδρέας Παχατουρίδης , ο Δημήτρης Καλογερόπουλος και ο Δημήτρης Μαραβέλιας, πίεσαν πάρα πολύ για να έχει η εκάστοτε πόλη ένα σταθμό μετρό. Όμως, θεωρώ πως υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να γίνουν, έργα συγκοινωνιακά και υποδομής. Ένα από τα πιο σημαντικά συγκοινωνιακά έργα είναι η απόληξη της Λεωφόρου Θηβών προς την Αττική Οδό. Ενώ έχει χαραχθεί και έχουν απαλλοτριωθεί όλες οι εκτάσεις που χρειάζονται, το έργο είναι ακόμα στα σκαριά. Επιπρόσθετα, ήταν σημαντικό ότι προχωρήσαμε στην αλλαγή του σχεδιασμού του Προαστιακού στους Αγ. Αναργύρους, δηλαδή η υπογειοποίηση του. Είναι γεγονός πως η οικονομική κρίση έχει πλήξει ξεκάθαρα τα Δυτικά Προάστια. Η οικονομική δραστηριότητα έχει μειωθεί δραματικά. Οφείλουμε να ξαναδώσουμε ελπίδα στους νέους ανθρώπους και κυρίως στους ανέργους. Θα πρέπει να αναδειχτούν, ωστόσο και τα περιβαλλοντικά προβλήματα της Δυτικής Αθήνας όπως το δίκτυο όμβριων. Υπάρχει ξεκάθαρη έλλειψη σχεδιασμού και συντήρησης. Κατά τη γνώμη μου, ο ΑΣΔΑ θα μπορούσε να αναλάβει αυτή τη πρωτοβουλία, ώστε να αντιμετωπιστεί αυτό το τρομερό φαινόμενο. Τέλος, υπάρχει και ένα ζήτημα διαχείρισης των απορριμμάτων. Δεν είναι δυνατόν η Δυτική Αθήνα να φιλοξενεί τα απορρίμματα όλου του Λεκανοπεδίου Αττικής και της μισής Ελλάδας. Είμαι φανατικά υπέρμαχος να προχωρήσει ο σχεδιασμός που υπάρχει σήμερα. Όποιος απορρίπτει τη δημιουργία άλλων χώρων διαχείρισης σκουπιδιών, ουσιαστικά αναφέρει προς τους πολίτες της Δυτικής Αθήνας ότι θα παραμείνουν οι «σκουπιδιάρηδες» του Λεκανοπεδίου. Είναι κάτι το οποίο πρέπει να ειπωθεί σε υψηλούς τόνους, ώστε να γίνει αντιληπτό από όλους πόσο σημαντικό λάθος είναι να μην δημιουργηθούν άλλοι χώροι. Απορώ πως οι τοπικές κοινωνίες δεν έχουν υψώσει ανάστημα κατά της κας. Δούρου που είναι κατά της αλλαγής αυτής.

Δ.Ν. Κλείνοντας κ. Υπουργέ ποιο είναι το μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε στους πολίτες της Δυτικής Αθήνας.

Μ.Β. Το μήνυμα είναι σαφές. Είμαστε σε ένα δίλλημα. Ο κόσμος είναι και θυμωμένος και απογοητευμένος και πως έχει τη διάθεση να τιμωρήσει εκλογικά. Στις εκλογές όμως θα πρέπει να ψηφίζουμε για το αύριο και όχι για το χθες. Το δίλλημα λοιπόν είναι αν θέλουμε να αναπτύξουμε τη χώρα με καινούργιες δουλείες, με καινούργιες επενδύσεις και εξωστρεφή οικονομία ή αν θέλουμε να τη κρατήσουμε στο μοντέλο το οποίο η δικιά μου και η νεότερη γενιά πλήρωσε, δηλαδή το μοντέλο των δανεικών και σε εμάς ήρθε ο λογαριασμός.

blank


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Κ. Μητσοτάκης για αγρότες: Η κυβέρνηση δεν υποκύπτει σε εκβιασμούς

Peristeri News

Νέες τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο

Peristeri News

Εξι νέους Γενικούς Γραμματείς σε τρία υπουργεία ανακοίνωσε το Μαξίμου

Peristeri News

Leave a Comment