Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το πρωί της Δευτέρας στο υπουργείο Παιδείας οι δυνάμεις της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων, του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων ΑμΕΑ Αττικής και Νήσων, του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών και της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας.
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το πρωί της Δευτέρας στο υπουργείο Παιδείας οι δυνάμεις της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων, του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων ΑμΕΑ Αττικής και Νήσων, του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών και της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας, με θέμα τα προβλήματα και τις ελλείψεις στην Ειδική Αγωγή.

Αναφέρθηκαν στη δραματική κατάσταση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, τη μείωση των δαπανών, την οικονομική αφαίμαξη των γονιών καθώς και τη διαφαινόμενη περιθωριοποίηση που θα ζήσουν τα ΑμΕΑ με το νόμο 4115 και το άρθρο 39.
Από την πλευρά του το υπουργείο Παιδείας, δια στόματος του γ.γ. Ειδικής Αγωγής κ. Λολίτσα, δεσμεύτηκε για την πρόσληψη 3150 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΣΠΑ για τα ΣΜΕΑ και για παράλληλη στήριξη και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης, νούμερο το οποίο είναι μακριά από τις πραγματικές ανάγκες.
Δεν αναφέρθηκε καθόλου σε προσλήψεις μέσω του τακτικού προϋπολογισμού ενώ δέχτηκε ότι πρέπει να αλλάξει νομοθετικά η κατάσταση με την οποία προηγούνται εκπαιδευτικοί με αμφιβόλου προέλευσης διδακτορικά έναντι των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής του Τμήματος στο Βόλο, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει κάτι παραπάνω.
Σε σχέση με την μετακίνηση των ΑμΕΑ, ανέφερε ότι δεν είναι θέμα του υπουργείου Παιδείας και, όπως αναμενόταν, «πέταξε το μπαλάκι» στο υπουργείο Συγκοινωνιών.
Για το περιβόητο άρθρο 39, υποστήριξε ότι τα ΣΜΕΑ θα λειτουργήσουν κανονικά ως έχουν και ως κέντρα στήριξης, χωρίς να αναφέρει όμως την υποβάθμιση μέσω της μείωσης του προσωπικού.
Τέλος, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει πρόθεση να συγχωνευτούν ή να καταργηθούν ΣΜΕΑ αλλά δεν δεσμεύτηκε όμως πως τα υπάρχοντα θα λειτουργήσουν κανονικά.
Οι δυνάμεις που πραγματοποίησαν την κινητοποίηση έκαναν ξεκάθαρο ότι θα παλέψουν το επόμενο διάστημα ώστε να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να λειτουργήσουν κανονικά τα ειδικά σχολεία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
