Ο ανεμοστρόβιλος που επιτίθεται και ένας συγκλονιστικός τίτλος είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για να συνθέσουν ένα καθηλωτικό πρωτοσέλιδο.
Ο ανεμοστρόβιλος που επιτίθεται και ένας συγκλονιστικός τίτλος είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για να συνθέσουν ένα καθηλωτικό πρωτοσέλιδο. Tο «TIME» γνωρίζει καλά την τέχνη του εξωφύλλου και το αποδεικνύει για άλλη μία φορά.
Στην ουσία, από πολύ παλιά το «TIME» έμοιαζε στα εξώφυλλά του να ακροβατεί μεταξύ της δημοσιογραφικής ανάλυσης και της διαφημιστικής αφαιρετικότητας. Σαν να υιοθετούσε επακριβώς τη λογική «Less is more».
Με μία πρόταση καταφέρνει να αποτυπώσει τις δραματικές στιγμές που έζησαν οι κάτοικοι της πόλης Μουρ στην Οκλαχόμα, όπου ο φονικός ανεμοστρόβιλος σκότωσε 24 ανθρώπους, ανάμεσά τους 7 παιδιά.
– Ο τίτλος: «16 λεπτά».
– Ο υπέρτιτλος: «Αυτός είναι ο χρόνος που έχεις για να σώσεις τη ζωή σου. Η ιστορία του τυφώνα της Οκλαχόμα».

Τα σχόλια είναι, όντως, περιττά. Πράγματι, υποτίθεται ότι 16 λεπτά είναι ο χρόνος ειδοποίησης πριν ο ανεμοστρόβιλος ξεκινήσει τη φονική του πορεία. Σύμφωνα με τις Αρχές, ο χρόνος αυτός είναι αρκετός για να ειδοποιηθούν οι κάτοικοι και να βρουν ένα ασφαλές καταφύγιο.
