Στο φαινόμενο «Χρυσή Αυγή» αναφέρεται -για ακόμη μία φορά- η εφημερίδα «Wall Street Journal».
Στο φαινόμενο «Χρυσή Αυγή» αναφέρεται -για ακόμη μία φορά- η εφημερίδα «Wall Street Journal».
Εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα κόμμα όπως η Χρυσή Αυγή, που κινούνταν στο περιθώριο, κατόρθωσε να συγκεντρώσει περίπου 7% και 28 έδρες στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, υπογραμμίζει η «WSJ».
Το κόμμα συνεχίζει να κερδίζει σε δημοτικότητα, προσθέτει η εφημερίδα, επισημαίνοντας ότι πλέον οι δημοσκοπήσεις το ανεβάζουν στην τρίτη θέση.
Οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται ως εθνικιστές και όχι ως νέο-ναζί και οι απόψεις των ηγετών της Χρυσής Αυγής έχουν αλλάξει από τον παγανισμό και τον θαυμασμό για τους Ναζί στην προώθηση της ορθοδοξίας και του ελληνικού εθνικισμού, σημειώνεται στο άρθρο.
O ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στην «Handelsblatt», τους χαρακτήρισε «απειλή για την κοινωνία», γράφει η «WSJ», κάνοντας αναφορά στα πρόσφατα επεισόδια με τις εφόδους στο πανηγύρι, την παράσταση «Corpus Christi» και γενικότερα στον αγώνα «κατά των ξένων εισβολέων», όπως αποκαλεί η Χρυσή Αυγή, τους μετανάστες.

