Viber
PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Ταλαιπωρία εκπαιδευτικών για τη διανομή σχολικών βιβλίων



Η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει σοβαρές δυσλειτουργίες στη διαδικασία διανομής των σχολικών βιβλίων, κάνοντας λόγο για «απαράδεκτη ταλαιπωρία» των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με την Ένωση, η εταιρεία «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», υπεύθυνη για την έκδοση και παράδοση των σχολικών εγχειριδίων, έχει αλλάξει πρακτική, ζητώντας από τους εκπαιδευτικούς να παραλαμβάνουν οι ίδιοι εκατοντάδες βιβλία από τα Κέντρα Διανομής και να τα μεταφέρουν στα σχολεία με ιδιωτικά οχήματα. Μέχρι σήμερα, η διαδικασία υλοποιούνταν μέσω μεταφορικών εταιρειών, με απευθείας παράδοση στις σχολικές μονάδες.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι σημαντική επιβάρυνση υφίστανται και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στα Κέντρα Διανομής, οι οποίοι καλούνται να συσκευάζουν χιλιάδες βιβλία ανά συμπληρωματική παραγγελία για κάθε σχολείο.

Το ζήτημα έχει ξεκινήσει από τον Μάιο του 2025, όταν —όπως σημειώνει η Ένωση— ο «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» παρέδωσε μόλις το 40% έως 50% των απαιτούμενων βιβλίων για το σχολικό έτος 2025-2026, σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές, όπου οι παραδόσεις ολοκληρώνονταν εγκαίρως και πλήρως.

Η Ένωση κάνει λόγο για πρακτική «προσβλητική για το έργο των εκπαιδευτικών» και υπενθυμίζει ότι η ευθύνη διανομής των σχολικών βιβλίων στις σχολικές μονάδες ανήκει αποκλειστικά στην Πολιτεία και στους αρμόδιους φορείς.

Ζητά άμεσα:
• Επαναφορά της κανονικής διαδικασίας παράδοσης βιβλίων απευθείας στα σχολεία.
• Διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη αντίστοιχης κατάστασης στο μέλλον.

Η Ένωση τονίζει ότι η Πολιτεία οφείλει να στηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών, αντί να τους επιφορτίζει με αρμοδιότητες που δεν τους αναλογούν.


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα εκμετάλλευσης ανηλίκων (video)

Peristeri News

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο

Peristeri News

Περιστέρι: Συνελήφθη 51χρονος για διάρρηξη ATM

Peristeri News

Leave a Comment