PeristeriNews.gr
Κοινωνία

ΟΛΜΕ: 2.000 κενές θέσεις στην εκπαίδευση


Να καλυφθούν «τώρα» όλα τα κενά με προσλήψεις καθηγητών στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας ζητεί η ΟΛΜΕ.

Όπως αναφέρει, πέρασε πάνω από ένας μήνας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και υπάρχουν ακόμα μεγάλα προβλήματα τη λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης.

«Είναι η όγδοη συνεχής χρονιά που δε γίνονται διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, με αποτέλεσμα τα περισσότερα σχολεία να υπολειτουργούν λόγω των χιλιάδων κενών» σημειώνει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, που εξηγεί ότι έγινε μεγάλος αριθμός προσλήψεων αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, «παρόλ’ αυτά κενά παραμένουν και είναι πολλά, ενώ ταυτόχρονα χάνονται καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες».

Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, αυτή τη στιγμή τα κενά καθηγητών σε Γυμνάσια και Λύκεια, σύμφωνα με στοιχεία των αιρετών, πλησιάζουν τα 2.000 (σε Γενική και Ειδική). Ελλείψεις καταγράφονται σε όλη τη χώρα, ενώ οι περιοχές που σημειώνονται τα περισσότερα κενά, σύμφωνα με ενημέρωση από τις τοπικές ΕΛΜΕ, είναι το Ηράκλειο, ο Πειραιάς, η Α΄ Δωδεκανήσου, η Β΄ Μεσσηνίας κ.ά. «Το υπουργείο πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις αναπληρωτών» δηλώνει η Ομοσπονδία, ειδικά στις ειδικότητες ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04.

Κατά την ΟΛΜΕ, η πίεση του υπουργείου προς τους διευθυντές των σχολικών μονάδων για λειτουργία μεγάλων τμημάτων (με 28 και 29 μαθητές) και προς τους διευθυντές Εκπαίδευσης για κάλυψη αυτών των κενών με γ΄ αναθέσεις – βάση νόμου μετά τις 30 Σεπτεμβρίου υποχρεούνται οι ήδη υπάρχοντες καθηγητές να διδάξουν μαθήματα που έχουν ως γ΄ ανάθεση – είναι ενάντια στις θέσεις του κλάδου και τη σωστή λειτουργία των σχολείων.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Πόλεμος συμμοριών από Σερβία και Μαυροβούνιο στην Ελλάδα

Peristeri News

Δήμος Αθηναίων: Διαψεύδει τον διορισμό του Ανδρέα Παπανδρέου στον Εθνικό Κήπο

Peristeri News

Ο δράστης δεν γνώριζε την κοπέλα που μαχαίρωσε στην Ερμού

Peristeri News

Leave a Comment