PeristeriNews.gr
Πολιτική

Διάλογος για την Παιδεία


Την έναρξη του διαλόγου για τις αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, κήρυξε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου.

Την έναρξη του διαλόγου για τις αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, κήρυξε η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, στη σημερινή πρώτη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ), που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα των Γενικών Αρχείων του Κράτους.

Η υπουργός έδωσε το στίγμα της εκπαίδευσης στη χώρα μας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η Παιδεία ή θα γίνει μια εθνική αποστολή στην οποία θα συμμετέχουμε όλοι, χωρίς δογματισμούς, ή θα αποτύχει. Μάλιστα τόνισε ότι έχουμε όλοι τεράστιο εθνικό χρέος για την Παιδεία.

Στην πρώτη συνεδρίαση του ΕΣΥΠ, ήταν παρόντες εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών οργανώσεων και των κομμάτων.

Από τη συνεδρίαση αποχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ επειδή, όπως δήλωσε η εκπρόσωπός του Έφη Καλαμαρά, “αρνείται να μετατραπεί σε ακροατήριο κυβερνητικού μονόλογου.

Αποχώρησαν, επίσης, οι εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών λέγοντας ότι θεωρούν προσχηματικό τον διάλογο που γίνεται, αφού έχουν δρομολογηθεί αποφάσεις για τα μεγαλύτερα ζητήματα.

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Καθηγητών ΑΕΙ), Νίκος Σταυρακάκης, δήλωσε ότι η Ομοσπονδία θα συμμετάσχει στον διάλογο, ωστόσο επανέλαβε την άποψη, η οποία επικυρώθηκε και στο πρόσφατο συνέδριο των καθηγητών Πανεπιστημίου, ότι το κείμενο για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να αποτελεί βάση διαλόγου.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Καθηγητών ΤΕΙ, που απορρίπτει το κείμενο ενώ ζήτησε ήδη ενιαίο πλαίσιο Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!







Related posts

Στ. Κασσελάκης: Βγήκα ενισχυμένος, όλο το στάδιο φώναζε το όνομά μου

Peristeri News

Δεν πάνε σε εκλογές για νέο πρόεδρο στον ΣΥΡΙΖΑ

Peristeri News

Νάντια Γιαννακοπούλου: Συμφωνώ με το νομοσχέδιο για τα μη κρατικά πανεπιστήμια

Peristeri News

Leave a Comment