• Δευτέρα, 21 Οκτώβριος, 2019

Προσδιορισμός κενών πλεονασμάτων… Μεταθέσεις????

Peristeri News
Μάρτιος01/ 2018

Ενημερωτικό του Νίκου Ζούτσου:

Φίλες και φίλοι εκπαιδευτικοί

Σίγουρα θα έχετε διαβάσει τους πίνακες που αποτυπώνουν την απαράδεκτη κατάσταση που αφορά τις μεταθέσεις στα ενημερωτικά που αποστέλλονται στα σχολεία. ΑΠΟ την αρχή επιβολής των μνημονίων χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν εγκλωβιστεί στην επαρχία μακριά από την οικογένεια τους. Αυτό συνεπάγεται αξεπέραστα προβλήματα που επιδεινώνουν την οικονομική τους κατάσταση, διαλύουν κυριολεκτικά τους συνεκτικούς δεσμούς και κλονίζουν την υγεία. Τραγικό θύμα εκλεγμένο μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων που δεν μπόρεσε να πάρει απόσπαση… Πολλές φίλες στην επαρχία με βρέφη δεν μπόρεσαν να πείσουν την πολιτική ηγεσία να τις αποσπάσει σε Σχολείο που ζει η οικογένειά τους. Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο…

Μοιράζομαι μαζί σας αυτές τις σκέψεις γιατί τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ για να αποφασίσει τον υπολογισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού ΔΔΕ Γ Αθήνας για το σχολικό έτος 2018-19. Αντίστοιχα θα αποφανθεί για το προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ).

Έχει αποσταλεί έγγραφο με το οποίο ζητείται να συμπληρωθεί πίνακας σύμφωνα με την 27069/Ε2/15-2-18 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ με ορισμένα στοιχεία-εκτιμήσεις για το επόμενο σχολικό έτος (αριθμός τμημάτων και μαθητών, ωράριο εκπαιδευτικών…) ώστε τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να προσδιορίσουν τα κενά για τις φετινές μεταθέσεις.

Στη τελευταία συνεδρίαση αναφέρθηκα στην ανάγκη να υπάρξει εισήγηση που να επιτρέπει αύξηση των μεταθέσεων και κάλυψη των πραγματικών αναγκών της Γ ΑΘΉΝΑΣ σε προσωπικό και να πάψει το ΥΠΠΕΘ και ο Περιφερειακός να αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς σαν ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (ξέρετε καθηγητές πλανήτες σε 3, 4 ή και 5 σχολεία χωρίς μεταφορικό μέσο, την ίδια μέρα..)

Αναπτύσσεται σοβαρός προβληματισμός καθώς τα χρονικά όρια είναι ασφυκτικά. Ουσιαστικά αποφασίζουν μόνοι τους οι Διευθυντές χωρίς να συνεδριάσουν οι σύλλογοι κόντρα στην πάγια θέση του συνδικαλιστικού κινήματος ότι οι σύλλογοι πρέπει να αποφασίζουν για όλα.

Εύλογη είναι η ανησυχία ότι η πρόωρη οριστικοποίηση του αριθμού των τμημάτων μπορεί σε κάποιες Διευθύνσεις να οδηγήσει σε συμπτύξεις τμημάτων-κατευθύνσεων-ειδικοτήτων, σε ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ με βάση τα νέα κριτήρια, σε ΝΕΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ και επιδείνωση των εργασιακών όρων των εκπαιδευτικών, σε ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ, σε ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Η διαδικασία του ΠΥΣΔΕ για τον πίνακα Γ έχει σοβαρές αδυναμίες καθώς δεν προβλέπεται εκτίμηση αλλά επικυρώνεται η εικόνα απ το MySchool. Αυτό αναιρεί τον κομβικό ρόλο που επιφυλάσσει o νομοθέτης για το υπηρεσιακό συμβούλιο και το αφοπλίζει σε ρόλο βωβού παρατηρητή.

Η εικόνα που αποτυπώνεται ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί ρεαλιστική αφού η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ πραγματικότητα στη ΔΔΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ είναι διαφορετική. Θεωρούμε ότι θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση σε μια σειρά ειδικότητες ώστε να καλυφθούν τα κενά με μεταθέσεις: ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΟΙ και σε πολλές τεχνικές ειδικότητες.

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΙΧΜΗΣ

  • Διαμόρφωση των τμημάτων σύμφωνα με τις πάγιες θέσεις του κλάδου και τις προτάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
  • 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 μαθητές στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
  • Οργανική θέση Σ όλους τους εργαζόμενους. ΝΑ ΠΑΨΕΙ Η ΟΜΗΡΙΑ ΤΩΝ “ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ”

Είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ δεν είμαστε αριθμοί…..

  • Το ΠΥΣΔΕ να καταθέσει τεκμηριωμένη εκτίμηση, ανεξάρτητα από τα στοιχεία του MySchool
  • Oι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να πιέσουν σοβαρά την ηγεσία του ΥΠΠΕΘ να γίνουν έγκαιρα οι μεταθέσεις και να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις των συναδέλφων
  • Nα γίνουν αξιοκρατικά οι αποσπάσεις χωρίς τις συνήθεις κομματικές παρεμβάσεις και τα σημειώματα των βουλευτικών γραφείων και πλήθους ΠΑΡΑΓOΝΤΩΝ.
  • Και με την τυπική λήξη του μνημονίου να γίνουν ΕΠΙΤEΛΟΥΣ ΟΙ 20000 διορισμοί ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και να πάψει η Παιδεία να πληρώνει σταθερά την υστέρηση και την ανικανότητα των κυβερνητικών ταγών της. Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…

 

ΥΓ: Οι εξελίξεις στη Τεχνική Εκπαίδευση αποκαλύπτουν όχι διάθεση “ορθολογισμού” όπως θα διατείνονται κάποιοι αλλά το μακρύ χέρι των περικοπών που οδηγεί ξανά σε καθηγητική ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ… Θα επανέλθω επ’ αυτού

Να είστε καλά

 

ΝΙΚΟΣ ΖΟΥΤΣΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ