• Παρασκευή, 20 Σεπτέμβριος, 2019

Οι μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων

Peristeri News
Νοέμβριος05/ 2010

Στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης σε ό,τι αφορά την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με μόλις 57 μονάδες, που αποτελεί και το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της, παραμένει η Ελλάδα, σύμφωνα με την τελευταία μέτρηση της Nielsen.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το περασμένο εξάμηνο και έφτασε τις 90, αποτυπώνοντας την απαισιοδοξία των καταναλωτών που είδαν τις ελπίδες τους για οριστική έξοδο από την κρίση να εξανεμίζονται.

Στην Ελλάδα, δεν σημειώνεται περαιτέρω πτώση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, γιατί η χώρα μας παραμένει στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης με μόλις 57 μονάδες, που αποτελεί και το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό της.

Η Οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων, με ποσοστό που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη (40%).

Ενώ, οι αμέσως επόμενες ανησυχίες αφορούν στην εργασιακή ασφάλεια (34%), στην αύξηση των λογαριασμών των ΔΕΚΟ (21%) και στα χρέη που οφείλουν τα ελληνικά νοικοκυριά (18%).

Όλα αυτά τα ζητήματα που προβληματίζουν τους Έλληνες καταναλωτές, ουσιαστικά σκιαγραφούν το κλίμα ανασφάλειας στο οποίο βρίσκεται αυτή την περίοδο η χώρα μας.

Επιπλέον, στην Ελλάδα τα συνεχώς αυξανόμενα ποσοστά ανεργίας αντικαθρεφτίζονται στην ανασφάλεια των πολιτών για το εργασιακό τους μέλλον, καθώς μόλις ένας στους δέκα θεωρεί πως οι εργασιακές προοπτικές θα είναι καλές το επόμενο 12μηνο.

Το ποσοστό αυτό είναι το χαμηλότερο που έχει σημειωθεί στην Ελλάδα στις μετρήσεις της Nielsen.