• Κυριακή, 7 Ιουνίου, 2020

Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου

Avatar
Peristeri News
Ιανουάριος01/ 2017

Α’ Σχολικό Συγκρότημα (Παιδικός Σταθμός, Νηπιαγωγείο, Δημοτικό) – Αρκαδίου 63 – 65, 12 132 Περιστέρι, Τηλ.: 211 5002300, Fax: 210 5769969 και Β’ Σχολικό Συγκρότημα (Γυμνάσιο, Λύκειο, Αθλητικό & Πολιτιστικό Κέντρο) – Ελ. Βενιζέλου 112 – 114, 12 132 Περιστέρι, Τηλ.: 211 5002300, Fax: 210 5773760

Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου

site: avgouleaschool.gr
Facebook: Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου
e-mail: info@avgouleaschool.gr

 

Παιδικός Σταθμός

Κυρίαρχη ιδέα μας: Η ενεργητική συμμετοχή του παιδιού στην οικοδόμηση της γνώσης, η οποία δομείται μέσα από τη σχέση που αναπτύσσουν τα παιδιά με το περιβάλλον τους (οικογενειακό, σχολικό, κοινωνικό, φυσικό).

Τα παιδιά μας μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος του Παιδικού Σταθμού (Προνηπιαγωγείο – τμήματα μικρών), ενθαρρύνονται να ερευνήσουν το περιβάλλον τους και να εκφραστούν με όλους τους τρόπους, με όλες τις φυσικές του «γλώσσες», δηλαδή με λέξεις, κίνηση, σχεδιασμό, ζωγραφική, κατασκευές, γλυπτική, κολλάζ, δραματοποίηση και μουσική.

Με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζεται η φυσική τους ανάπτυξη.

Γενικός στόχος μας: Να δώσουμε στους μικρούς μας μαθητές όλα τα απαραίτητα εφόδια, έτσι ώστε να εξελιχθούν στο μέλλον σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες, ικανές να αξιοποιούν τις δυνατότητες τους τόσο για την ατομική τους πρόοδο όσο και για την εξέλιξή του κοινωνικού συνόλου στο οποίο θα ενταχθούν.

Νηπιαγωγείο

Σκοπός του νηπιαγωγείου μας είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά.

Ειδικότερα το νηπιαγωγείο μας βοηθά τα νήπια:

  • Να καλλιεργούν τις αισθήσεις τους και να οργανώνουν τις πράξεις τους, κινητικές και νοητικές.
  • Να εμπλουτίζουν και να οργανώνουν τις εμπειρίες τους από το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον και να αποκτούν την ικανότητα να διακρίνουν τις σχέσεις και τις αλληλεπιδράσεις που υπάρχουν μέσα σ’ αυτό.
  • Να αναπτύσσουν την ικανότητα κατανόησης και έκφρασης με σύμβολα γενικά και ιδιαίτερα στους τομείς της γλώσσας, των μαθηματικών και της αισθητικής.
  • Να προχωρούν στη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων, που θα τα βοηθήσουν στη βαθμιαία και αρμονική ένταξή τους στην κοινωνική ζωή.
  • Να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες ελεύθερα και αβίαστα και μέσα στο πλαίσιο του οργανωμένου περιβάλλοντος, να εθίζονται στην αμφίδρομη σχέση “ατόμου-περιβάλλοντος”.
  • Να προσεγγίσουν την έννοια των αριθμών και να εξοικειωθούν με τα ονόματα και τα σύμβολά τους.
  • Να εμπλακούν στις διαδικασίες γραφής και ανάγνωσης και
  • Να προετοιμαστούν σωστά για την ομαλή μετάβασή τους από το νηπιαγωγείο μας στο δημοτικό σχολείο.

Δημοτικό

Η Σύγχρονη Σχολή Σ.ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών και μέσα από σύγχρονες εκπαιδευτικές διαδικασίες, διαμορφώνει τις συνθήκες για την ανάπτυξη του «Σύγχρονου Σχολείου». Με σύμμαχο την εμπειρία 60 ετών αδιάλειπτης παρουσίας στα εκπαιδευτικά δρώμενα , θεμελιώνουμε και αναπτύσσουμε τους πυλώνες για το δημιουργικό και αποτελεσματικό σχολείο του 21ου αιώνα.

Η διαρκής εισαγωγή νέων τεχνολογιών και γνωστικών καινοτομιών παράλληλα με την αξιοποίηση δοκιμασμένων παραδοσιακών πρακτικών , εγγυώνται τη σταδιακή οικοδόμηση της γνώσης και την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στις υποχρεώσεις του Δημοτικού σχολείου , ενώ ταυτόχρονα ενεργοποιούνται οι μηχανισμοί για την ανάπτυξη ισορροπημένου διανοητικού και ψυχοσωματικού δυναμικού στους μαθητές μας.

Μέσα από το πρόγραμμα του Δημοτικού μας οικοδομούμε την αποδοχή κοινωνικών αξιών, την ανάπτυξη νοητικών , συναισθηματικών και ψυχοκοινωνικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων , καθιστώντας τους μαθητές μας ικανούς να αντιμετωπίζουν με ευκολία προβλήματα , να διαμορφώνουν άποψη και να λειτουργούν ως υπεύθυνοι πολίτες με κριτική σκέψη σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό κοινωνικό περιβάλλον.

Γυμνάσιο

Σε μια εποχή αυξημένων απαιτήσεων, σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει, χρέος μας είναι να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις της εποχής, επιφέροντας ουσιαστικές αλλαγές στο θεσμό του σχολείου, με κύριο στόχο να εξασφαλίσουμε στο μαθητή-αυριανό ενήλικα όλα τα απαραίτητα εφόδια. Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο ότι το Γυμνάσιο αποτελεί μια κρίσιμη εκπαιδευτική βαθμίδα που προδιαγράφει και καθορίζει τη μετέπειτα εξέλιξη και πρόοδο των μαθητών, στο Σχολείο μας:

  • Υλοποιείται μια εξαιρετικά σημαντική προσπάθεια ανάδειξης και καλλιέργειας των ενδιαφερόντων και των δεξιοτήτων των μαθητών μας
  • Μέσα από ποικίλες πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς, πολιτιστικές εκδηλώσεις και αθλητικές δραστηριότητες εμπλέκουμε τους μαθητές σε διαδικασίες που προάγουν την πολιτισμική και ανθρωπιστική τους ταυτότητα, ενώ παράλληλα συμβάλλουν αποφασιστικά στη διασφάλιση της σωματικής και ψυχικής τους υγείας
  • Μέσα από τη δυναμική περιβαλλοντική δράση στο πλαίσιο του σχολείου στοχεύουμε σε παιδιά με οικολογική ευαισθησία και ενεργοποιημένη κοινωνική συνείδηση
  • Με την αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στις τάξεις του Γυμνασίου φέρνουμε την επανάσταση στο χώρο της εκπαίδευσης, εντάσσοντας ένα ισχυρό εργαλείο στη μαθησιακή διαδικασία
  • Μ’ ένα πολυσχιδές πρόγραμμα εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων, που περιλαμβάνει τη συμμετοχή των μαθητών μας στην έκδοση του μαθητικού περιοδικού του Σχολείου μας, σε διαγωνισμούς και μαθητικούς αγώνες, όπως, επίσης, σε επιμορφωτικές επισκέψεις και εξορμήσεις, διευρύνουμε τα ενδιαφέροντα και τις γνώσεις των μαθητών μας, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τη δημιουργικότητα και την κοινωνικότητά τους
  • Η εκμάθηση δύο ξένων γλωσσών, η οποία καταλήγει με μεγάλη επιτυχία στην απόκτηση πτυχίων, πολλές φορές και από τη Β΄ Γυμνασίου, δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να χειρίζονται με άνεση τις ξένες γλώσσες και να εμπεδώνουν την παιδεία και τον πολιτισμό των άλλων λαών
  • Τέλος, με την υψηλού επιπέδου μάθηση που παρέχουμε στα παιδιά μας, οικοδομώντας σταδιακά τη γνώση, τα προετοιμάζουμε κατάλληλα για το μέλλον.

Λύκειο

Με δεδομένη την ανάγκη για μια σύγχρονη παιδεία, ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής και να παράσχει στους νέους τα απαραίτητα εφόδια, προκειμένου να αποκτήσουν προοπτικές για το μέλλον, η στοχοθεσία του Λυκείου μας καθορίζεται από δύο βασικούς άξονες δράσης:

  • Εισαγωγή στα ΑΕΙ της επιλογής των μαθητών μας, χωρίς την ανάγκη καμιάς εξωσχολικής βοήθειας ή άλλης οικονομικής επιβάρυνσης
  • Διαμόρφωση ενημερωμένων και υπεύθυνων πολιτών με ολοκληρωμένη προσωπικότητα

Η φοίτηση στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου γίνεται σε τμήματα ολιγομελή (έως 10 μαθητές στην Γ΄ Λυκείου και 15 μαθητές στη Β΄ Λυκείου), που δημιουργούνται με βάση τις κοινές ανάγκες της ομάδας.

Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα τμήματα του Λυκείου έχουν τεράστια εκπαιδευτική και συγγραφική εμπειρία και, σε συνδυασμό με το διευρυμένο πρόγραμμα διδασκαλίας με τις ώρες πρόσθετης διδακτικής στήριξης, αποτελούν εγγύηση για την επίτευξη των στόχων μας.

Επιπρόσθετα, στους μαθητές μας παρέχεται πλήρης σειρά βιβλίων που έχουν συγγράψει για το Σχολείο οι διδάσκοντες καθηγητές και εξατομικευμένη ενισχυτική διδασκαλία, όταν και όπου χρειάζεται.

Η αξιολόγηση της επίτευξης των διδακτικών στόχων, εκτός από τις προβλεπόμενες γραπτές και προφορικές δοκιμασίες, στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου υποστηρίζεται με διαγωνίσματα προσομοίωσης σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Ο μαθητής του Λυκείου μας, παράλληλα με την προετοιμασία του για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, θα ολοκληρώσει (μέχρι τη Β΄ Λυκείου), με την απόκτηση πτυχίων, την εκμάθηση ξένων γλωσσών (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά), ενώ ταυτόχρονα θ’ αναπτύξει την προσωπικότητά του συμμετέχοντας σε ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγής μαθητών, σε οργανωμένες αθλητικές δραστηριότητες, πολιτιστικές εκδηλώσεις και επιμορφωτικές επισκέψεις.

Τέλος, έχει τη δυνατότητα συνεχούς ενημέρωσης σε θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού (καθοριστικής σημασίας είναι η καθιέρωση της Ημέρας Σταδιοδρομίας) και πλήρη στήριξη στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού εντύπου από τους καθηγητές του Σχολείου.