• Κυριακή, 31 Μαΐου, 2020

Ατύχημα στην εθνική: Η μαρτυρία του συζύγου

Avatar
Peristeri News
Φεβρουάριος28/ 2017

Συλλυπητήρια στην οικογένεια του 24χρονου οδηγού της Πόρσε, η οποία παρέσυρε και σκότωσε τη γυναίκα και το παιδί του, έδωσε ο 41χρονος Υπάτιος Πατμανόγλου, αναφέροντας πως ήταν κρίμα που χάθηκαν τέσσερις ζωές, ενώ εκτίμησε πως το αυτοκίνητο έτρεχε με πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα και αποκάλυψε ότι ο νεαρός ήταν “παρέα” με άλλο όχημα (ένα Audi), με το οποίο ίσως έκαναν κόντρες στην εθνική οδό.

Μιλώντας στο “Ε” ο 41χρονος δήλωσε: “Είναι πάρα πολύ δύσκολα, δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί αυτό το πράγμα. Πέρασα ‘διαβολοβδομάδα’ στα ΟΥΚ και έλεγα πως δεν υπήρχε κάτι χειρότερο. Να μην τύχει ούτε στον χειρότερο εχθρό μου, να πηγαίνεις στην τουαλέτα και να γυρίζεις να βρεις την οικογένειά σου καμμένη”.

Όπως ανέφερε, θέλησε να σταματήσει για να πάει στην τουαλέτα σε ελεγχόμενο πάρκινγκ.

“Είμαι πολύ τυπικός σε αυτά, όπως και με τη ζώνη. Τους άφησα μουσική, το μωρό στο πίσω κάθισμα ήταν έτοιμο να κοιμηθεί, η Λία του χαλάρωσε τη ζώνη στο κάθισμα, γιατί την κλοτσούσε μερικές φορές. Πήρα τα κλειδιά, όχι δεν πήρα τα κλειδιά, έκλεισα τον διακόπτη του αυτοκινήτου και πήγα στην τουαλέτα” ανέφερε.

“Ενώ ήμουν στην τουαλέτα έκλεισαν τα φώτα, άκουσα ένα τεράστιο μπαμ και είδα φωτιά και καπνό. Νόμιζα πως έγινε έκρηξη στην τουαλέτα, δεν κατάλαβα πως ο θόρυβος ήταν απέξω”, πρόσθεσε.

Είπε πως σήκωσε την μπλούζα στο ύψος της μύτης για να αναπνέει και ότι βγήκε έξω, για να δει την οικογένειά του καμμένη. “Βλέπω την Πορσε στα χωράφια, σε απόσταση δέκα μέτρων, είδα και τον οδηγό νεκρό, ήταν ένα παιδάκι. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του, έφυγαν τέσσερις ζωές” είπε.

Η συνέντευξη του 41χρονου

Ο κ. Πατμανόγλου εκτίμησε πως το αγωνιστικό αυτοκίνητο έτρεχε με πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα και ότι φαινόταν να το ακολουθεί και ένα άλλο, ένα Audi R8, με ξένες πινακίδες – ίσως βουλγαρικές. “Ίσως είχαν σχέσεις ή ίσως έκαναν κόντρα” δήλωσε και πρόσθεσε πως ο οδηγός του Audi ήρθε και τον ρώτησε αν θέλει βοήθεια.

Μαρτυρία του επικεφαλής των διασωστών

“Από την εικόνα που είδαμε με το που φτάσαμε, καταλάβαμε αμέσως αυτό που βλέπει το πανελλήνιο. Εμείς βέβαια αν και σκεπτόμενοι τον πόνο των οικείων ανθρώπων, προσπαθούμε να παραμερίσουμε τα συναισθήματά μας για να κάνουμε όσο καλύτερα γίνεται την δουλειά μας” δηλώνει στον Ant1 ο Λουκάς Σήρος επικεφαλής της επιχείρησης απεγκλωβισμού και προσθέτει για την κατάσταση στην οποία βρήκαν τον πατέρα:

“Ο άνθρωπος δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει τι τον βρήκε. Ήταν τραγική φιγούρα”.

Μιλώντας στο Βήμα, ο εμπειρογνώμονας Αναστάσιος Δέδες, δήλωσε πως “σε αυτά τα 16 χιλιόμετρα που είναι μία απόλυτη ευθεία μετά την Τανάγρα πολλοί οδηγοί αναπτύσσουν υπερβολικές ταχύτητες αφού τους δημιουργεί αίσθημα ασφαλείας και από το υψηλό διαχωριστικό των δύο ρευμάτων που φθάνει σε αυτό το σημείο το 1,30 μέτρο”.

Από το βίντεο ο κ. Δέδες εκτιμά την ταχύτητα της Πόρσε ως 180 χιλιόμετρα, ενώ κάνει λόγο για προσπάθεια φρεναρίσματος.

Υποστηρίζει ότι ίσως τα ελαστικά ήταν φθαρμένα και κάποιο “κλατάρισε”.

Επίσης, κάνει λόγο για πιθανότητα ύπαρξης νερού στο οδόστρωμα.

Στο ρεπορτάζ του Βήματος, αναφέρεται πως “οι αστυνομικοί θεωρούν ότι δεν υπάρχει εμπλοκή άλλου οχήματος, αφού από την ανάλυση των βίντεο προκύπτει ότι το κοντινότερο όχημα στο μοιραίο ΙΧ βρισκόταν πίσω του σε απόσταση περίπου 800-1.000 μέτρων”.

“Υπάρχουν πίσω άνθρωποι που μας περιμένουν”

“Είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχει παιδεία. Δεν υπάρχει αλληλοσεβασμός. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι όπως ξεκινάμε από το σπίτι μας το πρωί, έτσι πρέπει να γυρνάμε. Υπάρχουν οικογένειες από πίσω που μας περιμένουν. Θα πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον εαυτό και τους άλλους. Τα παιδιά στο παιδικό κάθισμα, όλοι οι επιβάτες να φορούν ζώνη, όχι υψηλές ταχύτητες. Φθάσαμε να οδηγούμε αυτοκίνητο και λες και κυκλοφορούμε με Καλάσνικοφ” δηλώνει ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, πρώην οδηγός αγώνων, για το θέμα.

Για “μαγκιά” στην οδήγηση κάνει λόγο ο οδηγός αγώνων, Δημήτρης Μανωλόπουλος.

“Υπάρχει πολλή μαγκιά στην οδήγηση. Επίσης βλέπουμε πειραγμένα αυτοκίνητα, μαύρα τζάμια, σκεπασμένες πινακίδες με σκούρες ζελατίνες, μουσική στη διαπασών, εξατμίσεις μπουριά, διασκευασμένα τουρμποκίνητα. Και όλα αυτά με την αστυνόμευση ανύπαρκτη. Η οδήγηση των περισσότερων Ελλήνων οδηγών δεν διαφέρει πολύ από μία πίστα με συγκρουόμενα αυτοκινητάκια του λούνα παρκ”.