• Παρασκευή, 17 Αύγουστος, 2018

Ανοίγει ο δρόμος για κατασκευή νέων διοδίων στην Αττική

Peristeri News
Ιανουάριος20/ 2018

Με υπουργική απόφαση που υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Σωκράτης Φάμελλος, ανοίγει ο δρόμος για κατασκευή νέων διοδίων στην Αττική.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση εγκρίνεται η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τη λειτουργία και τις εργασίες βελτίωσης και συντήρησης του τμήματος Μεταμόρφωση – Υλίκη του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ.

Τι προβλέπει αυτή η απόφαση; Ότι πλέον ανάβει «πράσινο φως” για την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους της Βαρυμπόμπης και του Αγίου Στεφάνου.

Το σχέδιο για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων, όπως αναφέρει η «Καθημερινή», προβλέπει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δαχτυλίδι», αλλά και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισίας και Καλυφτάκη. Στη γέφυρα της Βαρυμπόμπης θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τις συνδέσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο. Η σημερινή γέφυρα θα διατηρηθεί και μετά το πέρας της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου. Ο εκτιμώμενος χρόνος κατασκευής είναι ενάμισι έτος.

Όσο για τον κόμβο της Κηφισιάς, θα κατασκευαστεί μια γέφυρα η οποία θα συνδέει την οδό Ιλισίων με το ρεύμα προς Αθήνα. Επίσης, θα γίνουν προπαρασκευαστικές εργασίες στον κόμβο Καλυφτάκη.

Η λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων στους βασικούς κόμβους της ΠΑΘΕ στην Αττική προβλεπόταν στη σύμβαση του 2007 με τη Νέα Οδό. Τελικώς προχώρησαν μόνο τα πλευρικά διόδια Καπανδριτίου και Μαλακάσας, ενώ με την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.

Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων.

Ετικέτες: ,